Anotace: Minipovídka o: tak se na ty tabulky dneska vykašlem . . . dal na stůl v kuchyni f l a š k u ! . . . rozzářila se jak polední slunce . . . tak nějak jsem to myslela . . . přišla jsem domů . . . ty´s to poznala, viď, miláčku?
Proč muži dělají neobvyklé věci?
Nechápu to, vypadlo ze mě. Tak se na ty tabulky už dneska vykašlem, navrhla kamarádka Radka a zároveň kolegyně v jednom nejmenovaném úřadu, kde jsme už pár let spolu bojovaly bok po boku. Ale ne, tohle, a koukla jsem z okna, abych ty nepříjemný tabulky chvíli neviděla. Tak co, teda? No, nikdy nic a najednou tohle! Nechápu, přiznala Radka. Zkrátka Mirek přijel včera večer ze služební cesty a dal na stůl v kuchyni f l a š k u ! A tu "flašku", tu jsem dost zdůraznila, abych zdůraznila, že je to vážný. Jo, přivez´ ti ze služební cesty flašku!, rozzářila se Radka jak polední slunce, když konečně pochopila, o co jde . . .
Ale na tom právě není nic veselýho, tobě to snad nemusím vysvětlovat . . . No, jestli jako myslíš Miloše, kterej mi po dvaceti letech manželství koupil kytku, a když jsem mu skočila radostí kolem krku, tak mi řek´, že ta kytka je na rozloučenou, že odchází . . . ? No, tak nějak jsem to myslela, odtušila jsem. Ale né, Mirek ten je jinej, řekla, ale neznělo to moc přesvědčivě. My zkušené ženy už totiž víme, že všichni muži jsou stejní . . . Ach jo, jsem s tebou a pevně mě objala. Díky, taky tě mám ráda . . . A do konce pracovní doby jsme ty tabulky už neudělaly. Snad chápete, že jsou na světě důležitější věci . . .
Přišla jsem domů. Na stole vedle flašky ležely ještě bonboniéra, talíř chlebíčků a mísa zákusků . . . Začaly mi téct slzy. Přes ty jsem si skoro nevšimla, že je tam vlastně ještě něco. Kytka! Potlačila jsem vzlyk. Promiň, jsem vůl . . . řekl Mirek s pohnutím v hlase. Pak mě objal a do ucha mi zašeptal: ty´s to poznala, viď, miláčku? Přes knedlík v krku jsem mu nemohla hned odpovědět . . . Já si až tam v tý dálce konečně uvědomil, jak moc tě miluju! . . .
...protože jsme neobvyklí! :-)
12.12.2016 20:30:02 | bogen
:-), já vím :-) a už se ničemu nedivím (nebo se o to alespoň snažím :-)) Díky moc :-)!
12.12.2016 21:00:44 | Fany
jé to má krásný koneeeeec jako z pohádky , super.
11.12.2016 21:04:04 | klaun
:-), jsem ráda, že se líbilo, klaune, moc dík a hezký večer třeba s láskou :-)!
11.12.2016 21:07:47 | Fany
Mně přijde, že někteří chlapi umí být i milejší a vynalézavější, než ženský. Asi někdo to jejich stigma čas od času musí prolomit, aby výjimka potvrdila to zažité pravidlo :)
11.12.2016 17:42:57 | iluzionistka
No teda - bezva a s krásně překvapivým nadhledem... Skoro až příkladným, bych řek... :-)) ST
11.12.2016 12:23:27 | Amonasr
prekrasne a ... dojemné:-)
11.12.2016 08:11:20 | Tvořilka Lenka