Anotace: Minipovídka o: tušila jsem, že to dneska nebude dobrý . . . zničeně jsem dosedla na židli . . . co je? zeptal se nechápavě . . . moment . . . slunce vysvitlo
Promiň, miláčku
Už když jsem se ráno podívala do zrcadla, tušila jsem, že to dneska nebude dobrý. Vrásky byly zase hlubší, má roztomilá celulitida už nebyla tak roztomilá. Naopak. A umyvadlo zase někdo neopláchl po holení! A fůj, ty odporný fleky po železe. Vždyť jsem to nedávno čistila! Cestou do kuchyně jsem si všimla věcí, co tam neměly co dělat. A samozřejmě na stole drobky!
Nebudu ani popisovat ten dřez! Zničeně jsem dosedla na židli a přepadl mě pocit marnosti mého žití. Ne, nikdy nemůžu zvítězit! Pocit marnosti se přeměnil v pocit něčeho vlhkého na mém kotníku. To jak ho olizoval náš pes. Proboha, ten je ale tlustej. Proč ho všichni, sakra, tak cpou, dyť to není vůbec zdravý!
V kuchyni se objevil můj životní partner, co je mým životním partnerem už delší řádku let, jak jsem si právě teď uvědomila při pohledu na jeho bříško, které se mi už taky nezdálo tak roztomilé jako včera. Zamračila jsem se na něj i na celý svět. Co je? Zeptal se nechápavě. Vždyť tam svítí sluníčko!
Ani jsem si nevšimla, ucedila jsem skrz zuby. No, bodejť, že sis nevšimla. Moment, a přiblížil se těsně ke mně. Bože, že by ranní polibek?! Promiň, miláčku, a sundal mi brýle, co nosím, abych dobře viděla na blízko. Stal se zázrak! Drobky na stole v tu chvíli zmizely, dřez vypadal obstojně a pes i bříško mého životního partnera se zmenšili. Slunce vysvitlo . . .
Já to doma pořád říkám, že ten prach ani drobečky na stole ve svém věku už prostě ani přes brýle nevidím - tak jak bych to mohl uklízet...? :-)) ST
25.03.2017 17:47:03 | Amonasr
Fantastický... měla sis to nechat patentovat u Frááčka, dokud je čas... bezvadný, děkuji za pobavení a geniální radu... ST. :-))
25.03.2017 11:32:22 | Iva Husárková
:-), děkuju Ti pěkně, milá Ivo, tajně jsem doufala, že trošku pobavím :-), a mimochodem já nevěděla, že Frr pracuje na patentovém úřadě?, tož se na něj tedy obrátím, když říkáš :-)!
25.03.2017 11:54:25 | Fany
taky mi stačí sundat brejle, a je uklizeno :-)
25.03.2017 08:10:24 | hledač
:-), ano, ano, nepochybně jde o zázrak :-)! Díky moc hledači a krásný slunný den :-)!
25.03.2017 08:12:52 | Fany