Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak to máte s výchovou vy, ale já . . . výsledky? . . . dneska to není žádný ejchuchu . . . ráno říkám . . . tohle taky ne . . . teď už jistě chápete . . .
Pořád málo . . .
Nevím, jak to máte s výchovou vy, ale já teda dost neslavně. A přitom jsem se fakt snažila, v podstatě jsem celý život nic jiného nedělala, než vychovávala a vychovávala. A co z toho??? Nic! Výsledky? Prachmizerný . . . Kolikrát jsem fakt na prášky. Jo, to se, holt, už tak někdy stává, když je dobrá vůle pouze na tý jedný straně a tady, jak už jste správně pochopili, tak zrovna dřepěla na tý mý . . . A ještě když si pomyslím, že nikde žádný vděk za jen takovou "maličkost": aby zkrátka každý den správně vykročil do toho života . . . hm, nedivte se mi, že dneska to není žádný ejchuchu . . . Ale vy, moji milí, už jste u mě zvyklí, na ty příklady. Ano, ano, není nad to, když právě na příkladech vám dokážu tu vážnost situace a jsem přesvědčena, že na konci budete se mnou bulit do polštáře . . . Takže ani dnes tedy neudělám výjimku: tedy dobrá! Máte je mít!
Tak například ráno říkám: pořádně se najez, ráno se má jít z baráku s plným žaludkem, pak už budeš odolnej vůči všemu, vyčisti si pořádně! ty zuby, přidej i uši, ať dobře slyšíš, učesal ses vůbec?, proboha, neber si tohle, v tom vypadáš hrozně!, tohle taky ne, v tom nevypadáš o moc líp, vezmi si taky čepici a šálu, nevadí, že je květen, nikdy nevíš, jestli tě někde cestou nezastihne vánice, máš svačinu?, proč si ji máš brát?, no, proč asi, protože jinak si koupíš něco nabarvenýho a prolezlýho éčkama, domácí strava je domácí strava, máš mobil, peněženku, klíče, kapesník?, no, jen aby . . . , kam jdeš? a pusa jako nebude??? Tak takhle! to u nás vypadá den co den! Teď už jistě chápete, proč jsem tak labilní . . . Jen si vemte, že ho to učím víc jak dvacet let! K neuvěření, že??? Ano, ano, ale je to tak. S nácvikem jsem začala hned po svatbě. No, a vidíte, pořád je to málo . . .
Až jsem se lekl, že jsi moje manželka. Naštěstí vím, že co se týká psaní, tak ona preferuje jen krátké textovky. :o))
14.05.2017 12:25:38 | Koblížek
:-), ne, já jsem manželka někoho jiného, myslím :-), a děkuju moc za milou návštěvu :-)!
14.05.2017 20:37:25 | Fany
:-D Nemáš to s ním lehký, ale možná tě uklidní fakt, že někteří chlapi jsou všichni stejní :)
12.05.2017 18:47:37 | AndreaM
nejlepší je přestat vychovávat a radši jít příkladem...
05.05.2017 12:07:03 | enigman
:-), dobrá tedy, ať je po Tvém enigmane, ráno nasazuji kulicha a rukavice, nevadí, že je květen . . . a uvidíme :-)! Díky moc a pěkný večer :-)!
06.05.2017 20:06:26 | Fany
já si hned říkala zda z toho vyleze dítě či muž :-)))
u dítěte o své výchově dost pochybuju, asi mě více naučila či vychovala ona :-) a já flegmouš... teeeedy, jdu si to přečíst znovu... :-)
04.05.2017 22:29:33 | zelená víla
:-), máš pravdu milá zelená vílko, děti si nás formují někdy nápadně a někdy si toho vlastně ani nevšimneme :-), moc Ti dík a mějte se fajn :-)!
06.05.2017 20:05:06 | Fany
souhlasím s Hledačem, Fany, jsi chudák, ale neseš to těžké břímě statečně... ST. :-))
04.05.2017 14:11:43 | Iva Husárková
:-), milá Ivo, opravdu tolik a tolik díků za veliké pochopení mých trablů, již jsem psala milému hledačovi, že jste dvě soucitné duše zde, je to fakt krásný :-)!
06.05.2017 20:02:17 | Fany
já vím, Fanynko, člověk potřebuje oporu, pochopení, když okolí má pocit, že jim dává POŘÁD MÁLO!!! objímám Tě... :-))
07.05.2017 04:47:36 | Iva Husárková
chudák :-)
04.05.2017 13:34:24 | hledač
:-), milý hledači, opravdu mám radost, že tu se mnou tak cítíš :-), zkrátka jste s Ivou dvě dobré duše zde, kteří pochopili, že potřebuji v tak těžké chvíli soucit a pevnou podporu :-)! Díky díky dík :-)! . . . (anebo jsi to myslel trošku jinak :-(?)
06.05.2017 20:00:34 | Fany
hm, to snad ani nechtěj vědět :-)
06.05.2017 20:17:00 | hledač
:-(, no jo, a mně v tý hlavě blikala taková ta kontrolka, že ono to bude asi jinak :-(, přesto Ti děkuji za Tvůj zájem a mému životnímu partnerovi vyřídím, že ho obdivuješ, že to se mnou tak dlouho vydržel, viď :-)?
06.05.2017 20:22:11 | Fany