Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já nemám s muži problém . . . prostě jsem si na ně už zvykla . . . takový ten klid a mír . . . co je moc, to je příliš! . . . to není vůbec pravda . . . no, jen tak!
Pomluvy
Vy už vlastně víte, že já nemám s muži problém. Pravda, nějakých pár let mi trvalo pochopit, že jsou tu mezi námi jisté rozdíly a nejsou to takové - jakože my začínáme na „ž“ a oni začínají na „m“. Zkrátka pravda je, že voni jsou j i n e j živočišnej druh, vo tom už nemám žádný pochybnosti. Jde o to si zvyknout. Tááákže takové ty narážky typu: zase dneska nemám čistý ponožky, mě už vážně nerozhodí, prostě jsem si na ně už - zvykla. Ano, ano, právě teď jsem dospěla do takového stádia zvyknutí si, že už mě nerozhodí ani narážka podobného typu: zase dneska není nic k večeři . . . ani kdybych ji slyšela vosumkrát za večer. Nic, jsem v klidu, sedím u pc a nehejbu se. Ono to na první pohled možná vypadá, že jsem ztratila sluch, ale nééé, neztratila. Jen to jedním sluchem leze dovnitř a tím druhým hnedka zase vylejzá ven. No, a tím jsem právě docílila tý krásný partnerský pohody. Když totiž nemluvíte, tak z toho přirozeně vyplývá, že se ani nemůžete pohádat, že jo?! Ano, ano, takový ten klid a mír je v každé domácnosti d ů l e ž i t ý !
Proto bych se dnes chtěla dotknout jedné nehezké věci. Myslím tím, a to teď mířím do našich řad, milé ženy - to naše věčné pomlouvání mužů. Fuj! To už musí přestat! Co je moc, to je příliš! My nejen že n e r e s p e k t u j e m e jejich specifika, ale navíc! si z nich ještě! utahujeme!!! Jen tak u kafe! rozebíráme jejich libůstky. A co je právě to nejhnusnější? No, tak to jsou ty věčný vtipy kolem sexu. Tak to je už, holky, přes čáru! Například to, že v podstatě nemyslí na nic jiného! Taková blbost! To není vůbec pravda! Proč myslíte, že chtějí, abychom byly hezké? ??? No, jen tak! Proč myslíte, že chtějí, abychom si vzaly to pěkné prádelko?! ??? No, jen tak! A proč myslíte, že nás nabádají, abychom už šly spát?! No, proč asi?! No, samozřejmě, že je to kvůli tomu, aby ta naše pěkná tvářička ráno vypadala, jak říkala babička, jako ta kojencova prdelka! To přece není kvůli tomu sexu, kterej se pak tak nějak stane sám vo sobě. Ne, takoví prohnaní ti muži rozhodně nejsou! Prej, že na ten sex myslí nepřetržitě furt! Haha! Já nejsem včerejší, někdy taky přece musí spát . . .
Velmi zábavné jako vždy. Jen drobná poznámka pod čarou o čem myslíte že se nám mužům v noci zdává ? :-)
23.06.2017 10:56:10 | Dědek mrak
???, no, dyť já to říkám, že mám děsný mezery :-( :-), hezky Vám děkuju Dědku mraku, užijte si dneska sluníčka a ne mraků :-)!
24.06.2017 15:59:06 | Fany
...zcela si opomenula vlhké sny...:-)
20.06.2017 15:19:40 | Jort
:-), no, vidíš, Jorte, jsou věci mezi nebem a zemí, které prostě jako žena tak úplně dobře nepochopím :-( :-)!
20.06.2017 18:24:48 | Fany
jdu se zeptat admina, jak se tohle vůbec může dostat na stránky... :-)
18.06.2017 13:53:39 | hledač
:-( tož psala jsem dnes ráno za kuropění milému Frantovi, že čekám spršku kamení na mou ubohou hlavu, a ejhle! přišla ovšem z nečekané strany :-(, od dalšího přítele - kudla do zad, to jsem vážně hledači milý překvapená, ty a udavač??? :-(, no, nevím, nevím, asi se již zde přestanu svěřovat se svými závažnými myšlenkami světu, jak je vidět svět je zlý :-( . . . přesto měj se fajn a zase někdy napiš :-)! Díky :-)!
18.06.2017 16:36:09 | Fany
jaký udavač? jenom spolupracuji :-)))
máš to hezky napsaný, Fanynko...
19.06.2017 19:30:00 | hledač
:-) ó, tak to je jiná! spolupráce bývá veskrze užitečná oběma stranám :-)! A díky za milá slova, to těší celý týden :-)!
20.06.2017 07:20:16 | Fany
pomluvy mají svůj vlastní jepičí život... :)
18.06.2017 11:34:43 | Philogyny1
:-) a když se jim ještě hned šplápne na krček, tak je to ještě rychlejší :-)! Díky Philogyny a hezké odpo :-)!
18.06.2017 12:54:25 | Fany
ani chleba nechtějí...říkávala moje babička...ÚSMĚV.Z.
18.06.2017 10:16:51 | zdenka
:-) ano, Zdeni, ani ten chleba, dobře pravila Tvoje babička, oni jsou fakt strašně skromný bytosti :-)! Díky pěkně za zastavení a měj se hezky :-)!
18.06.2017 12:53:30 | Fany
muži jsou skvělí a je třeba je respektovat jejich rozhodnutí jako třeba fčera jsem dostala kopačky z důvodu že se bavím i s jinejma lidma než s ním což je podraz chápu to? ne ale je třeba přijmout mužovo rozhodnutí jako je třeba přijmout smrt protože oni se nikdy a nikoho nedoprošují pokud je žena nasere mají plné právo mluvit nasraným hlasem ať si o tom ona myslí co chce to co žena říká pochybnosti a úvahy které se jí honí myslí jsou pičoviny které jí nejsou hodny chilli muž se v ženě hodně zklame potom jak se ona projevuje ale ještě jí dává prostor aby se zamyslela proč to fšechno vzniklo a tak žena pátrá v paměti vybavuje si seznam fčerejšího nákupu že nezapomněla zatáhnout ruční brzdu když vystoupila z auta že stihla v práci zalít kytky že stihla zaúčtovat faktury že nestihla vynést koše že se stihla zeptat nemocné kolegyně na její zdraví že nestihla poslat švagrovi přání k svátku ale zaboha nemůže přijít na to proč „to“ kromě toho že neví co „to“ vůbec je vzniklo ale je evidentní že „to“ je její vina protože kupříkladu když muž v její přítomnosti otáčí mobil displejem dolů fakt ale milé ženy nic blbějšího si nemůžete vymyslet než že to dělá proto abyste nemohla číst jeho příchozí sms i když nakrásně váš manžel to dělal právě z tohoto jediného důvodu a prošla jste si peklem naprosto nic vás neopravňuje této nabyté zkušenosti užívat v souvislosti s jiným mužem protože každý další jiný muž je jedinečný čestný a čistý jako slovo boží no ale rozhodla jste se z něho udělat hajzla chybila jste a byla to vaše volba tak proč se kurva divíte že je definitivní konec i když vás miloval a vůbec nejubožejší je to že mu chcete vrátit dárky které vám dal z lásky dárky na které se nemůžete ani podívat jejichž existence vám působí přímo fyzickou bolest a připomínají vám že vy jste ta blbka která si šlape po štěstí a která zničila jeho lásku ženy zamysleme se nad sebou respektujme jejich specifika zahoďme vlastní hrdost důstojnost touhy a přání pokud chceme i my být respektovány a milovány vzhledem k tomu že tohle vyznívá jako pomlouvání mužů před kterým mě Fany varovala musím s tím jednou provždy přeSTat :-))
18.06.2017 08:22:39 | Iva Husárková
Husárková, jsi nějaká odvázaná, ne? fakt vtipný, nikdo se nesměje :-)))
18.06.2017 13:55:08 | hledač
děkuji Hledáčku za Tvoji podporu vážím si toho musím věc uvést na pravou míru slova užitá v textu nejsou moje ale pána který mi je zaslal v mailu s oznámením rozchodu přišla mi absurdní a potřebovala jsem si utřídit myšlenky :-))
19.06.2017 06:24:26 | Iva Husárková
:-(, ach jo, Ivi, tak to jsem Tě dneska trefila tou svojí legráckou do srdíčka, viď? :-(((, to jsem nechtěla, znáš mě :-(!
18.06.2017 08:54:55 | Fany
právě naopak Fany děkuji že jsi mě vyslechla fčera mi bylo ouvej a ulevilo se mi že Ti to můžu říct je úžasné že mi i Laskonka poslala sms jestli se něco děje a na její radu jsem zglábla celou čokoládu a bylo mi sladko že nejsem sama mi hodně pomáhá krásný den Fanynko a ještě jednou moc děkuji za Tvoje povídky které dokážou pobavit i uzdravit OOO***)))
18.06.2017 09:07:53 | Iva Husárková
:-( to bych si sice, milá Ivo, přála, ale takovým velkým kouzlem neoplývají :-(, možná je to někdy taková malá náplastička, a co tu šípkovku, už jsi zkusila?, na mě teda zabírá fest. Ivi, tak k Tomově pohlazení, čokoládě a jistě k dalším hezkým vzkazům, posílám i to svoje, klidně i podrbu za ouškem :-)!
18.06.2017 09:29:48 | Fany
Fanynko děkuji za Tvoji přízeň vzkazy i podrbání Tom už Tě přímo zbožňuje jsi femme fatale jeho života a s šípkovou jsi mi zase kápla do noty Tvoje čarodějnická intuice jede na plné obrátky nikde jsem nemohla ji sehnat fšude jen džemy ale já chtěla marmeládu jakoby tím že EU zamíchala s pojmem marmeláda ji učinila nedostupnou nakonec jsem si objednala rakouskou a dorazila v bublinkách sláva zatím mám ji strčenou v troubě kde mám různé jiné užitečné věci na které nechci zapomenout je to můj vlastní systém a funguje ale abych to nezamluvila tak nechávám si ochutnávku šípkové marmelády jako zlatý hřeb dnešního večera hodlám to prozkoumat pečlivě takovou věc nelze uspěchat je třeba prubnout jahodovou a další druhy potom vzorek šípkové postupovat uvážlivě a opatrně jako u degustace vína nechat působit na patře a potom teprve vynést verdikt ale už teď se strašně těším a pokud se uskuteční setkání v červenci s Laskonkou Frráčkem a Bananem každý dostane v upomínku na znojemskou okurku Husárkovou rakouskou šípkovou marmošku což mi přijde ujetý a jako děsná prča naprosto mě hodná :-))
18.06.2017 09:52:25 | Iva Husárková
:-) je to ujetý, ale to neva :-)!
18.06.2017 16:38:23 | Fany
Fany šípková je mana nebeská doteď jsem myslela že nej je jahodová s velkými zrníčky ale omyl šípková je lahodná delikatesa rozplývá se na jazyku je tak jemná a nevtíravá přitom fantastická nezapomenutelná teď trochu chápu Frantu pro jeho nadšení pro kance se šípkovou omáčkou odteď když mě někdo pošle k šípku poletím krásný den Fanynko :-))
19.06.2017 06:30:39 | Iva Husárková
:-), jéé, Ivi, tak to jsem nadšená, že máš stejný názor, protože to je přesné: delikatesa, taky jsem si, nevím proč, myslela, že to bude ostrý plný zrníček, ale ne! A k šípku půjdu klidně s Tebou :-)! A taky krásný Tobě :-)!
19.06.2017 06:34:27 | Fany
Milá Fany, jako člen "jiného živočišného druhu", prohlašuji, že spánek je vážně důležitý. :-) Opět pobavilo. F
18.06.2017 07:33:43 | banan
:-) tak milý Franto, já čekala spršku kamení a Ty na mě tak hezky s porozuměním. Ano, no, já souhlasím, že všechny věci, které v mini začínají na "s" jsou důležité :-)! Díky moc a hezký den :-)!
18.06.2017 07:44:05 | Fany