Anotace: Minipovídka o: Nevím, jak vy, ale já nemám ráda stres . . . kdo je připraven, nebývá zaskočen . . . no, docela jednoduše . . . tááákže, jenomže! . . . zavřela jsem obě! oči . . .
Žádný stres
Nevím, jak vy, ale já nemám ráda stres. Možná si v něm někdo z vás lebedí, ale já si teda radši lebedím v něčem jiném. Takže jako první jsem ze svého života samozřejmě vyškrtla stres z vánoc. Ano, ano, letos jsem na tom vážně dobře. Už je skoro prosinec a já nemám ani j e d e n dárek! Možná si třeba rochníte v onom známém přísloví: kdo je připraven, nebývá zaskočen. Haha, to já si teda radši rochním v něčem jiném! Jen si nemyslete, dřív jsem na tom byla taky tak špatně jako vy a sháněla jsem dárky celý rok! Jenomže! Co vám mám povídat, byl to vlastně celoroční stres. Považte, já si to v tom obchodě nikdy ani nemohla hezky užít! To jsem furt viděla něco pěknýho a hned jsem si řekla: jo, to by bylo to pravý ořechový pro toho anebo pro toho druhýho . . . Tak takhle ne! Ty na to, holka, letos vyzraješ! A vopravdu jsem byla celej rok úplně v poho! A vás teď určitě zajímá, jak jsem to dokázala? No, docela jednoduše, vždycky jsem si řekla, že Vánoce jsou až za d l o u h o ! a tím jsem se řídila. Ano, chtělo to silnou vůli, vo tom žádná.
Tááákže, jenomže! jsem se vám dneska ráno probudila a vono tam venku bylo něco bílýho. Vono to vypadalo docela jako ten sníh a vono! to b y l s n í h !!! Sníh padá většinou v zimě, uvědomila jsem si, a šnorchl a ploutve jsem odnesla do sklepa. A když už jsem v tom sklepě byla, všimla jsem si, že se tam v rohu něco zazelenalo. Stromek! A vtom mi to všechno docvaklo!!! Venku teda napadl sníh a mě v tom sklepě napadl stres. To je strašně nezdravá věc, a proto jsem hned! zavřela obě! oči, abych l o g i c k y ! jako tomu stresu mohla líp čelit, když ten stromek neuvidím. Jenomže! když jsem měla ty oči zavřený, znáte mě, jak já mám špatně vyvinutý orientační smysl, i když je mám otevřený, tak takhle jsem byla fakt mimo. Mimochodem jsem zakopávala o nějaký krabice, otloukala si hlavu o různý police, něco jsem z nich shodila a pak do toho šlápla, až to křaplo . . . No, nebudu vás tím tady stresovat, nakonec mi nezbylo, než ty oči zase otevřít. A k tomu stresu z těch vánoc se ještě navíc přidal vztek, protože to křáplý byly vánoční ozdoby!
Tááákže, promiňte, ale já teď na vás vůbec nemám čas! Už je totiž skoro prosinec a já nemám a n i j e d e n dárek . . .
ááááááááááále já je neshodil vopravdu néé ani jsem je tam nedal já já jáááá.....bum ....a sem v krabici .ufff ...polička sláva přitáááá...křuch...hnu se... co to jééé mňam marmeláda, jahodová ....Fanynko ? ty máš ale velké oči a ty zuby hehe já už asi půjdu né ?
03.12.2017 02:13:26 | klaun
??? tak milý klaune, vůbec nechápu, jak ses dostal do našeho sklepa :-)?! Ale hlavně, že jsi to přežil :-))! Žádný stres :-))! Díky moc a měj se krásně a piš básně :-)!
03.12.2017 04:10:53 | Fany
Předvánoční stres se mě vůbec netýká. Zato ale ten "těsněpředvánoční"!! Tak to je běs!
02.12.2017 10:04:10 | Koblížek
:-) zkrátka všechny stresy jsou na pr. :-), viď :-))?! Díky mockrát, Koblížku a přeju bezva bezstresový den Ti :-)!
02.12.2017 10:37:09 | Fany
bezvadně jsi mě pobavila a rozesmála děkuju Fany ST :-))
02.12.2017 05:22:25 | Iva Husárková
:-) já děkuju, Ivi, potěšení na mé straně :-), dělám to ráda :-)! Všechno hezké posílám :-)!
02.12.2017 10:35:36 | Fany
a to mě drží při životě OOO***))) moc děkuji a jdu vešet (zatím jen záclony) :-))
02.12.2017 10:37:38 | Iva Husárková
:-) seš dobrá, mně visí už od léta, a nevypadá to, že by sami chtěly seskočit a dát se do pračky :-))!
02.12.2017 10:39:00 | Fany
však neutečou já mám jen tři malý okýnka páč bydlim v bývalým prasečim chlívku (vlastně všechno mám malý kdyby to někoho zajímalo) :-))
03.12.2017 04:34:58 | Iva Husárková
:-) to nevadí, Ivi, pomni: co je malý, to je hezký :-))!
04.12.2017 05:00:38 | Fany
děkuji Fany :-))
09.12.2017 06:09:12 | Iva Husárková
"Tááákže, jenomže! jsem se vám dneska ráno probudila a vono tam venku bylo něco bílýho. Vono to vypadalo docela jako ten sníh a vono! to b y l s n í h !!! Sníh padá většinou v zimě, uvědomila jsem si, a šnorchl a ploutve jsem odnesla do sklepa."
U téhle pasáže jsem se opravdu nasmál, až jsem si vilil čaj :-D, na bazén už to asi opravdu letos nevypadá, leda možná na moře :o :-D.
30.11.2017 10:08:59 | Kubíno
:-) super nápad, Kubíno, to by bylo krásný u moře :-), tak třeba příště :-), díky moc a moc se také omlouvám za to, že ses kvůli mně polil :-( :-)!
02.12.2017 10:33:37 | Fany
Fanyn-ko sama jsi dárečkem božím......tak se opravdu nemusíš stresovat..:-D*
29.11.2017 15:21:30 | Frr
:-) jj, jen kdyby to šlo, jen tak ho (stres) hodit do odpaďáku :-)! Děkuju moc, milý Frr :-)!
02.12.2017 10:31:52 | Fany
Fanynko, jedno přísloví: "Blahoslaven ten, kdo nic nečeká. Potom nemůže být zklamán." Určitě všechno doženeš, hlavně klídek, křepelko hopsavá:)
29.11.2017 13:23:02 | Anděl
Mi dneska dovezli první dárek... :)
29.11.2017 13:21:49 | Philogyny1
:-) a co to je? asi neprozradíš :-))?!
02.12.2017 10:30:21 | Fany
zabývat vánocemi se začínám 23. prosince... odpoledne, nač si kazit celý den :-)
29.11.2017 12:44:33 | hledač