Někdy se to schumelí . . .

Někdy se to schumelí . . .

Anotace: Minipovídka o: Vy už vlastně víte, že já jsem občas taková zmatená . . . což o to . . . tak na to ale pozor, moji milí . . . proč? proč? proč? . . . ha! . . . no, není to krása?!

 

 

Někdy se to schumelí . . .

 

 

     Vy už vlastně víte, že já jsem občas taková zmatená. Ano, ano, někdy je to lepší a někdy je to vopravdu horší. Což o to, já už jsem si na sebe za ta léta zvykla. Přece jen už delší dobu takhle se sebou žiju. Jenomže! To okolí to nějak špatně snáší. Vím, vím, chtělo by to zase nějaký ten příklad. Tak něco jednoduchého, abyste tohleto všichni pochopili. Třeba například: ráno, řeknu jo. Jenomže! Znáte to, to se prostě během dne něco schumelí a najednou vy večer koukáte a samozřejmě, že pod tím vlivem řeknete: ne. No, a je oheň na baráku. Váš miláček na vás divně kouká a samozřejmě si myslí, že jste divná. Tedy jasně že ne, vy! V tomhle konkrétním případě tedy já. Ale když se takhle schumelí párkrát, řekněme tak sedmkrát vosumkrát do týdne . . . Tak na to ale pozor!, moji milí, to pro ten váš vztah nevěstí nic dobrého, chápete?! ??? Ježiši, jasně, že v tomhle konkrétním případě - pro ten můj!

 

     Tááákže, jsem se rozhodla něco s tím udělat. Já zkrátka musím zjistit, proč někdy jo a proč někdy ne. Proč já jsem často úplně mimo, ač nejsem mimozemšťan! Proč já jeden den zbožňuju žlutou a hnedle druhý jsem od hlavy k patě oranžová! Proč jednou chodím spát se slepicema a podruhý, aby mě vidlema zaháněl, jak říkala moje babička! Proč? Proč? Proč? ??? Ano, ano, ano, vím, je to na vás příliš otázek najednou. Tuhle jsem si vám už tak zoufala, že jsem si ve tři ráno pustila net, a ejhle! Co myslíte? ??? Bylo to hned! Á, teď vidím, že jste si tam vzadu přestali špitat, jak vás to zaujalo.  Ha!, konečně! jsem ten den pochopila celou svoji složitou existenci. Moje „já“ se totiž takto  d o k o n a l e  přizpůsobuje  v š e m!  výkyvům vesmíru! A že jich je! Rozumějte,  jsem  f l e x i b i l n í   ž e n a  !  , a to je rozhodně dobrá zpráva! No, není to krása?! Odpovím i za vás - je! Promiň, miláčku, někdy se to schumelí . . .

Autor Fany, 27.02.2018
Přečteno 714x
Tipy 19
Poslední tipující: Frr, Koblížek, Iva Husárková, Šípková Růženka, Malá mořská víla, Květka Š., Sanneke, Amonasr, Lady F., Jort, ...
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Ahoj Fany, cítím z toho zoufalou bezmocnost. A přitom píšeš jak básník. Něco se stalo?

02.03.2018 21:51:55 | Petrlesna

líbí

:-( jéé, Petříkulesno, to já někdy tak píšu, co mě zrovna napadne, někdy smutně, někde vesele, někdy je to pravé ukryté mezi řádky, ale tady je to opravdu jen tak halabala, jak se mi to nachumelilo :-)), ale díky za optání, Tvůj zájem mě těší :-)!

04.03.2018 21:02:37 | Fany

líbí

Tenhle tvůj styl mě neskutečně baví a nakreslí mi pokaždý přiblblej výraz na ksicht od začátku až do konce povídání.Dík.
Jo a naproSTo souhlasím s "vílou".

02.03.2018 00:49:29 | Koblížek

líbí

:-) děkuju krásně, Koblížku, za Tvá přečetná nakouknutí, jsem moc ráda, že ses ke mně tak trochu nastěhoval - pro mě čest :-)! Vážím si toho :-)! Pěkný večer přeju :-)!

04.03.2018 20:59:54 | Fany

líbí

Mě zase fascinuje jak umíš o úplným prdu naskládat tisíc slov...to nechápu...sice by se to dalo lehce napodobit, ale jako k čemu? :)
Fany ty jsi politička, zahradnice, domácí pracovnice...ale ty obrázkový ty ti jdou nejlíp :)

27.02.2018 17:58:48 | Malá mořská víla

líbí

:-) tak si teda píšu: Koblížek milý nemá rád fota přírodní, radši fota dívčí :-), Staváček ten by raději, abych psala jen druhý sloky :-) a Ty bys nejradši, abych nepsala vůbec, jen dávala obrázky, je to tak :-))?! :-( hm, jak já z toho všeho vybruslím, nevím :-( :-))! Měj se bezva, vílko, a jak říkala moje babička, cituju: z prdu se dá udělat i kulička :-))!

04.03.2018 20:57:13 | Fany

líbí

To tedy ne, abys nepsala vůbec.Jen že ty inspirované fotkou mi přináší víc ...myšlenkově...a babička má, ale dycky pravdu, já tady mám už i duhovky chichichi;)

05.03.2018 21:11:24 | Malá mořská víla

líbí

:-)) uf, to jsem si oddechla, že nemám zákaz :-), a duhovky ty byly vždycky nejcennější :-))!

07.03.2018 07:09:59 | Fany

líbí

ty Fany, ale upřímně, že s tebou tedy když uděláš duhovku, taky nikdo nechce bydlet ;)

09.03.2018 18:10:10 | Malá mořská víla

líbí

:-))

13.03.2018 09:09:27 | Fany

líbí

Ano - flexibilní doba vyžaduje od každého, kdo nechce být označen za nemoderního, neustálou flexibilitu... :-)) ST

27.02.2018 13:56:44 | Amonasr

líbí

:-( jj, ale čeho je moc, toho je příliš :-(, už je mi tohle slovo docela protivný :-). Hezky děkuju, Amonku a pěkné dny přeju :-)!

04.03.2018 20:53:07 | Fany

líbí

:-D)) Přesně tak, Fany, vnímám to úplně stejně - trochu méně ohebné pružnosti by mi někdy udělalo větší radost... ;-))

05.03.2018 10:46:39 | Amonasr

líbí

:-) jj :-)!

07.03.2018 07:15:47 | Fany

líbí

to nic drahoušku

žlutá, oranžová, modrá, den a noc, ano a ne, vlk a beránek.........

miluju tu neurčitost, nemám rád kategorie

mě je dobře v pološeru

v čarovným mystériu

a co sem chtěl vlastně říct?

jó už vím, jen ať chumelí

27.02.2018 08:42:06 | Akyš

líbí

:-( ale už nééé, Akyšku, já už se těším, jak budu set mrkev :-)), a taky mám ráda životní rozmanitost :-)), a díky moc, měj se fajn :-)!

04.03.2018 20:49:51 | Fany

líbí

Fanynko - flexibilní ženo! To slovo flexibilní - je tak univerzální, pro*ST*ě všestranná...i s výkyvy vesmíru a padajícími hvězdami...tedy i taková Šeherezáda...:)

27.02.2018 08:31:47 | Anděl

líbí

:-) jasně, ale to jsme přece Anděl-ko, všechny - chytré Šeherezády. "V pradávných velmi dávných dobách, kdy ještě věřil lid i knížata, že hvězdy visí na železných skobách a zem je jako koláč placatá, žil jeden . . . má milovaná básnička z mládí :-))!

04.03.2018 20:48:26 | Fany

líbí

Fanynko, tak tu neznám a moc ráda bych si ji přečetla...můžeš mi poslat odkaz? Děkuju...

05.03.2018 07:21:43 | Anděl

líbí

:-) František Hrubín - Chytrá Šahrazád

05.03.2018 08:15:06 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel