Cesta

Cesta

Anotace: Inspirováno životem...Děkuji za komentáře

Alena měla na kluky vždy smůlu!Vždy byla moc hezká a kluci si s ní chtěli jen pohrát a využít,aby se mohli před ostatními chlubit!Vždy se do nějakého zamilovala a on ji odkopl!Zařekla se,že bude mít srdce z kamene a nikdy kvůli klukovi nebude plakat,že jí to za to nestojí...až jednoho dne potkala Davida!Byla to láska jako z nějakého románu!Každý jim záviděl a Alena byla konečně moc štastná!Podnikali spolu různé výlety,vyjíždky na motorce a chodili posedět s přáteli!Byla Davidova čtvrtá dívka a on její první!Alena se stále srovnávala a dokonce se jí zdály o předchozích dívkách sny!Byla velice smutná a nevěděla co dělat!..Když o tom mluvila s Davidem,tak tvrdil,že je ta nejkrásnější,nejúžasnější a že ji z celého srdce miluje..Byli spolu rok a Alena začala přibírat,ne mnoho,ale měla strach,že David ji opustí!Trpěla depresemi,ale David ji chlácholil!Po dvou letech si myslela,že se už nic zlého nestane a David ji dokonce navrhl svatbu!Byla ta nejštastnější dívka pod sluncem!Jednoho dne si udělali výlet do Brna do Olympie...chodili za ruce po obchodech a byli tak zamilovaní.
Najednou David někoho pozdravil!Jeho hlas tu dívku uplně hladil a jako by říkal,miluji tě!Alena nevěděla co se děje a začala být nervozní!David jen tak mezi řečí podotkl,že je to jeho bývala přítelkyně Radka..Alena se cítila nesvá,odskočila si na WC,a když se vrátila,viděla Davida ve vášnivém obětí s Radkou.Líbali se tak něžně a vroucně..Alena plakala a utíkala!Nevnímala kam běží,neuvědomovala si,že je v cizím městě,kde to nezná..utíkala a nevnímala!Utíkala a necítila!Necítila tu bolest,která ji trhala srdce!Utíkala a lidé se po ní dívali!Doběhla do malinkatého parčíku,sedla si na lavičku a teprve tam ji začalo vše docházet!Ztratila svou lásku navždy!Po tvářích se jí koulely miliony slz!Dívka seděla na lavičce jako hromádka neštěstí a přemýšlela nad smrtí!Proč by dívka měla žít?Najednou si vzpomněla na svou rodinu,kamarády a uvědomila si,že je nemůže opustit!Ted je neštastná pouze ona,ale kdyby svůj život ukončila,ublížila by hodně lidem!
Utřela slzy,zvedla hlavu a vykročila směrem domů!Měla před sebou nový život!Nevybrala si cestu smrti,jako nějaký zbabělec!Vybrala si cestu života,i když ji srdce bolelo zklamáním...
Autor Gabruša, 04.06.2007
Přečteno 351x
Tipy 2
Poslední tipující: Kovik
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

silene me tam vadi ty vykricniky...a chtelo by to lehce vic propracovat ale jinak je to pekne...konecne neco nekoncici sebevrazdou

02.12.2007 21:41:00 | BloodAngel

líbí

Jejda. Je to hodně dobré. Trochu mi to připomíná jedno dílko z mojí tvorby ale jenom pocitově. Moc se mi líbí tvoje povídky.

11.11.2007 11:15:00 | Kovik

líbí

For Petr:o) Ano,dekuji za komentar,jsem velice rada za tvuj nazor

17.06.2007 20:14:00 | Gabruša

líbí

Postrádám nějaké vzrušení, zvraty, více záživného děje. Nepopírám výpravný talent, ten se v dílku určitě objevil, ale myslím, že by neuškodilo to trošku přikrášlit a znevšednit.

17.06.2007 03:41:00 | Arnošt Petr

líbí

Máš talent.tohle je skutečnej příběh,kterej potkává nějakou holku každej den.Jen tak dál a díky za komentář k poslední jízdě.Stalo se to mojí sestře.Už tu neni a teď jsem MAJLA já.

06.06.2007 14:28:00 | Savidge

líbí

e to moc pekny. ale kopla bych do s prominutim do prdele a a ete facku by zaslouzil..

04.06.2007 22:06:00 | Leniska..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel