Anotace: Není to myšleno nějak špatně..takže všem( viz povídka) takovým se omlouvám...třeba to myslíte vážně:o)...jinak zase kraťoučká...spíš jen postřeh dnešního dne.
pomerne to vystihuje dnesni dobu... ale "srovnavat" v tom gothic a emo to se me tam nelibilo... nesnasim dnesni "emo",nikdo uz neni to co by amo melo bejt... nesnasim ten styl...Miluju cernou,dobrou hudbu jako je metal atd... ale proste kdyz vidim na ulici nekho kdo si na emo hraje,ma rozrezany ruce a jasne to dava najevo tak mam chut ho jit nakopnout...
02.12.2007 09:24:00 | BloodAngel
Moc díkuju. Jsem ráda, že se ti to líbilo a že ti to přišlo zajimavý...
23.06.2007 16:51:00 | Barunka=o)
Mě se to líbí :D) sice ten závěr možná mohl být trochu lépe napsaný, ale protože přesně vím, co jsi tím vším chtěla říct - dávám 100% :D)
19.06.2007 15:33:00 | Duše zmítaná bouří reality
Řekl bych že všecko nemusí mít smysl...já taky obač prostě píšu a píšu až se dopíšu k něčemu...Myslím že každý nosí co se mu líbí nebo co ho vyjadřuje... i když občas mu to někdo vnutí...tv,internet, kamarádi atd... takže to nemá konce... naštěstí je doba taková že si můžeš téměř nosit co chceš :)
16.06.2007 21:44:00 | Marcus Oplus
Nebudu snad ani hodnotit, ale komentář napíšu.
Dneska je snad už víc těch, co jsou v černém a mají rozřezaná zápěstí, neváží si života a vidí jen to černé...
Řekl bych, že je to možná i nová móda. Ale nebudu je za to odsuzovat, já jsem to nikdy neudělal a nemám s tím zkušenosti, jen nemám rád ty, co si myslí, že když mají černý hadry, široký linky na očích a maj rozřezaný zápěstí že jsou cool! Ty nenávidim!
16.06.2007 10:48:00 | Valoar
mno, dobrý, udržet si v dnešní době vlastní identitu, to své JÁ není vůbec jednoduché....
na mne zapůsobilo
16.06.2007 03:36:00 | vapiti
Dobrý, však já se nezlobím. To je na literu to krásný...poznáš rozdílný názory..atd. 0% je pro mě nakopnutí...takže v pohodě!:o)
Btw. Něco tam bylo...jestli jsi EMO,Gotik..bo někdo jinej, tak tě chápu!:o)!
14.06.2007 21:20:00 | Barunka=o)
Přišlo mi to zmatené a relativně o ničem.Nevím jak ostatním ale mě se to prostě nelíbilo
14.06.2007 17:02:00 | Gorgy