Otázka víry...
Anotace: Snad se vám povídka bude aspon trošku líbit:o) Děkuji za komentáře a hodnocení
Martin byl obyčejný kluk.Bylo mu krásných 21let,byl pohledný a celý svět mu ležel u nohou!Byl dobře urostlý,krásné,tmavé,vlnité vlasy a oříškové oči,žhnoucí jako dva uhlíky!Byl ten nejštastnější na světě!Dva roky měl svou princeznu Lucku,která pro něho byla celým světem!
Potkali se v parku,ve kterém byli na procházce se svými psi!
Jednoho květnového dne usoudili,že je na čase,aby se vzali a založili rodinu...V ten den se vyskytl první konflikt!
Lucka chtěla mít svatbu v kostele,protože celá její rodina byla velmi věříci,ale Martin to odmítal!Nikdy v Boha nevěřil!Stál si za názorem,že když mu bylo nejhůř,musel si pomoct sám.Nastali pro oba bezesné noci plné výměny názorů a ostrých hádek.Ani jeden z nich nechtěl od svého stanoviska upustit!
Ten večer Lucie připravila pro oba slavnostní večeři na usmířenou,rozhodla se,že aspon na chvíli hodí za hlavu starosti se svatbou!
Martin přišel domů a byl velice mile překvapen,usedli ke stolu a pustili se do výborné večeře..po večeři ale opět začali řešit svatbu a přešli k hádce!Martin ten tlak nevydržel,popadl klíčky od své motorky,bundu.Nasedl na motorku a ujížděl noční krajinou,v řídkém provozu zvyšoval otáčky na tachometru,až ke 180km/hod
Chtěl si pročistit hlavu.Nesoustředil se na cestu.V tom před sebou uviděl prudkou zatáčku.Veděl,že nestihne snížit rychlost,jeho poslední myšlenka patřila Lucii a v duchu se ji omlouval za to,co ji způsobil a způsobí za bolest!Srdce mu plakalo,když vyletěl ze zatáčky a dopadl na tvrdou,studenou zem a motorka ho přimáčkla...
Lucie seděla doma na posteli a čekala,až se Martin vrátí!Rozhodla se,že ustoupí a vezmou se na radnici!On,jeho láska a klidný vztah byl pro ni mnohem více než její víra!
Bylo po půlnoci,když u jejích dveří zazvonila policie a oznámila ji tu zdrcující zprávu
Lucie tomu nemohla uvěřit!Chtělo se jí zemřít a jít za ním,ale rozhodla se na světě zůstat se vzpomínkou v srdci,kvůli jejich nenarozenému dětátku
Komentáře (5)
Komentujících (4)