Mořský vítr...

Mořský vítr...

Anotace: Bezmocně seděla a do vlasů ji foukal teplý vítr... Věděla, že bude bez prince a jejím jediným společníkem bude onen teplý vzduch hrající si s jejími prameny vlasů..

Seděla a přemýšlela o tom, co řekla, o lásce, prázdninách, svých touhách a teoriích. Psala-jako obvykle, když byla na mizině a nevěděla, co dělat. Byla zakletou princeznou ve věži, jen princ dělal, že ji nevidí. "Jako obvykle" pomyslela si "prostě ten nepravý typ". Věděla jen jeho jméno... Začala přemýšlet o jednotlivých písmenech a ve své fantazii si s nimi hrála. V krku měla knedlík a trochu jí bylo špatně od žaludku. "Debil jeden" nadávala v duchu "on si sedí s kamarády sotva 100 metrů ode mne a ani se sem nepodívá". Vřelo to v ní, nesnášela ten pocit bezmoci a strachu smíšeného s očekáváním a nadějí. "To bude dobré," chlácholila se "vždyť to přejde, za pár dní už nebudeš snívat o jeho velkých bezpečných dlaních, krku, vlasech, kaštanových očích." Sotva ze svého místečka rozeznala jeho tvář. Seděla schoulená na židli hotelového balkónu, její ruka kmitala rychle po papíře a ona konečně pocítila uvolnění z napětí, které ji předchozí dny tak svazovalo. Zas mohla psát-byla za to šťastná. Všichni kolem spali, jen ona pod noční oblohou, v krátkém pyžamu, vytrvávala. Čekala, žmoulajíc kousek osušky položené poblíž židle. Tušila, jak to dopadne a s ironickým úsměvem se snažila onu pravdu přijmout a smířit se s ní. Ale bylo to těžké, zatraceně těžké. Někdy dokázala být pořádně tvrdohlavá. Vzhlédla k nebi a rukou přejela po talismanu, jež si pověsila na krk pro štěstí, malý přívěsek a řetízek, dostala je od maminky. Nad touhle myšlenkou se trochu rozesmála. Vždyť není malá holka, bylo jí už 17 a automaticky se pokládala za dospělou. Zase zabloudila myšlenkou k němu, právě seděl zády k ní, špatně se ji už na dálku zaostřovalo, ale kvůli němu... Sevřelo se ji hrdlo a do očí vstoupilo trochu slz. "Vzchop se" opakovala si "jsi přece velká holka"...

Kdyby ji nevyhnal ten studený mořský vítr, patrně by tam seděla ještě doteď...
Autor Dennniska:o), 09.07.2007
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Arey: Nezavadil... Smutné, ale pravdivé

10.07.2007 21:38:00 | Dennniska:o)

líbí

Smutné,nevím jestli jsem to dobře pochopila,ale ten kluk oni vůbec nezavadil??

10.07.2007 00:28:00 | Arey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel