to "wuubec" mělo bejt jako zaujetí pro určitou osobu, která má tohle jako přezdívku.. a mělo ho to trknout... nebylo to prostě myšlený jako ta vylepšená čeština.... a za ty tečky se omlouvám.. snažim se z nich "léčit", ale evidentně mi to moc nejde.. oni ke mně prostě patří.. naučila jsem se je psát díky ICQ a ňák si nemůžu odvyknout.. nevadí mi kritoka, která je dobře podaná a je evidentní, že to neni milený špatně... a o originalitu mi nešlo.. šlo mi o to napat něco co by mi aspoň trochu šlo a v té chvíli to bylo právě tohle téma... ale pokusím se polepšit...
16.08.2007 23:41:00 | panenma
Miluju patetický díla...
To co mi nejvíc vadí, jsou tečky. Normální interpunkce by byla rozhodně lepší...
Je to zjevně další z dílek, kde si autor vylévá svojí zraněnou a rozbolavělou duši. Ale i to se dá zpracovat stylově, čtivě a hlavně poutavě.
Když jsem narazila na slovíčko wuubec, mít Tě po ruce, nevim, nevim... Tohle „vylepšování češtiny“ dle mého názoru do povídky vůbec nepatří.
Jinak k tématu... Tuctové, milionkrát zpracované...
Proboha, přijde mi, že se v každý kritice opakuju. Já vim, že Vás tohle aktuálně trápí, potřebujete to svěřit aspoň papíru... Ale je to opravdu nutné publikovat?
Stylistiku posoudím spíš dle Tvých ostatních dílek – nevypsaná, těžkopádná, špatně se to čte. Chce to prostě psát, psát a psát:o) Pokud možno originálnější téma než zklamaná láska, sebevražda atd...
19.07.2007 00:48:00 | Nefer
Místo těch teček bych dala normální interpunkci a napsala to do vět.Už jsem něco podobného četla.A máš to docela hezký
12.07.2007 12:14:00 | Arey