Anotace: Spíš asi polo-povídka, polo-úvaha....proto prostě "ostatní"....těším se na komentáře....a děkuju za inspiraci!:o)
Vapiti, děkuju!!!!
A není to za hodnocení, nebo protože ti nevadí tečky!:-D
Ta báseňka je krásná,vlastně nejen to. Asi neumím přesně vystihnout, jakou mám radost a jak jsi mě potěšil....chápeš mě aspoň trošku?
Jdu přemýšlet, jak se ti odvděčím !!:-)
31.07.2007 11:55:00 | Barunka=o)
Snění...
Kaleidoskop barevných střípků
potkal zástup malých skřítků
putujících provoněnou krajinou...
Každý se svým nářadím,lopatičku,
krumpáčem či kbelíčkem razí cestu
nových dnů a stavějí kousek po kousku
Tvojí barevnou duhu snů ....
Jen dál přikládej své já do díla,
neztrácej energii,
třebaže Vltava by se z břehů rozlila,
ba by ses po kolenou plazit musila,
jdi (plaz se) vstříc novým zítřkům
s hlavou vztyčenou a hlavně plnou snů ...
Možná trochu dětinské, ale ... :-)
A já jsem zase jednoznačně pro tečkyyyy..........., čím víc, tím líp :-)
30.07.2007 22:32:00 | vapiti
S Bíšou souhlasím:o) a k tobě Jiparo- budu a snad se mi to i povede:-D a jinak moc děkuju!
26.07.2007 15:26:00 | Barunka=o)
Zdravím tě derrry,
když o tom tak uvažuju kolonka "zpověď" by asi vážně nebyla marná!:o) Jen se hrozím, že jsem tak průhledná!:-D Nemysli si...jen část je osobní a ta je skoro ve všech "povídkách" znatelná...Já ti fakt moc děkuju, obdivný komenty..nenuděj, co si budeme povídat..pěkně se čtou!:-D A k těm mávátkům se radši nevyjadřuju!:o) Jasně, tak odteď pro tebe snad už jen závorky a teček minimálně...když umíš psát tak krásný komentáře!
Hezkej den ti přeju!
25.07.2007 22:57:00 | Barunka=o)
Možná by měli zavést kolonku zpověď,ta by byla jenom a jenom pro tebe :-)Je to moc hezký, pravdivý, všímám si, že máš fantazii, půjčka na vzdušný zámek, to se mi moc líbilo. Zklamání a naděje, bez toho by byl život o ničem. Poslyš, nenudí tě už ty obdivné komenty? Posouvají tě vůbec výkřiky obdivu někam dál? Nojo, jenže ono prostě nejde kritizovat. Tak se zařadím do fronty a budu ti mávat mávátkem, děkuju ti, že tam tentokrát není moc teček, závorky se mi "čtou" mnohem lépe :-D(Ops....já si to nemůžu odpustit :-)))
25.07.2007 21:08:00 | derrry