Anotace: Tahle povídka už tady byla, ale celou jsem jí předělala. Doufám, že se bude aspoň trochu líbit a že to nejsou samé blbosti, protože jsem vlastně psala o něčem, co neznám. Jsem zvědavá na vaše reakce
Krásný nápad, škoda, žes nenapsala třeba některé zápisky v tom deníku.
01.10.2007 13:17:00 | brunnerka
Na tvůj věk dobře napsané, i když jak ti píše ta první autorka v komentářích, s jejím názorem souhlasím. Ale přesto, klobouk dolů. Jen si myslím, že mladým jako ty by spíše slušely příběhy veselejší a ne tak tragické. Ale život si nevybírá. Budeš-li mít chuť a náladu, uvítám, když zabloudíš mezi mé literární pokusy a přečteš si a zhodnotíš několik mých povídek ze života, úplně jiných, než píšeš Ty. Přeji hodně inspirace do další Tvé práce.
21.09.2007 19:51:00 | Aliwien
Velmi smutná :-(
07.08.2007 10:52:00 | Chancer
Nápad je to dobrý, škoda, že si nemůžu vzpomenout, jak to bylo předtím. Že dělá stejné chyby jako otec je jasné, když je to jeho dcera. Akorát jediný nedostatek je celkový dojem, vyzní to jako výčet skutečností, než příběh, ale zase se člověk dozví víc v kratším textu:-)
05.08.2007 19:04:00 | Skaja
Tak, nejdřív ke stylu - klidně jsi to mohla víc rozvést, popsat, místy působí příběh moc stroze. A nelíbí se mi poslední slovní spojení zoufalství plné deníky, lépe by znělo deníky plné zoufalství. Nějaká ta chybka by se asi našla, ale nechám to na někom jiném. Tak a k příběhu samotném - je to docela dobrý nápad, s otcovým deníkem, ale na druhou stranu mi přijde trochu divné, že Dominika dělala ty stejné chyby, když byla z jeho odchodu tak moc zoufalá. A sebevražda nakonec mi přišla jako příliš jednoduchý konec, určitě bys to zvládla líp.
Tak se nezlob na jednu rejpalku z Literu, protože jinak se mi to docela i líbí.;o)
05.08.2007 16:03:00 | Sokolička