Anotace: Takový je dnešek. Jaký bude zítřek?
nádherný...děkuju za upozornění.... moc hezký, ae smutný...=( mrzí mě, že se takhle cítí tak hodně lidí...
13.01.2008 21:38:00 | Simísek
Děkuju Vám všem za komentáře. Nečekala jsem, že z mé chvilkové slabosti se zrodí povídka, která bude hodna tak fajn komentářů... Děkuju
01.09.2007 10:48:00 | Irene Forsyte
Zdravím, konečně, po dlouhé době, něco od tebe.A myslím, že čekání se vyplatilo ;-) Četla jsem jedním dechem, plně souhlasím s Ginou Roccou, tvoje přirovnání jsou jako bonbonek, pomalu se rozplývající na jazyku :-) A ta pointa, ta je fakt skvostná. Nádherně řečeno, nádherně napsáno.
31.08.2007 23:20:00 | derrry
No, tak tu máme několik komentů k obsahu. Ok, další nepřidám, protože to bylo řečeno celkem jasně. Závěrečná pointa je trefná a pravdivá.
Já bych spíš chtěla vyzdvihnout množství metafor a přirovnání a všech těch úžasných her s jazykem, které jsi na tak malém prostoru využila. Někdy čtu a text a prostě jen čtu, sleduju jednotlivá písmena aspojuju je do slov... a jindy, jako třeba tentokrát, nemůžu jen číst, protože mi okamžitě naskakuje myšlenka o tom, jak je čeština úžasná, krásná, bohatá. Jen malý příklad, napsala jsi "... zase. Znova. Opět." A já se ptám - co to je? Je to jedno a to samé. Ale výsledný účinek je přesvědčivý a působivý.
31.08.2007 18:36:00 | Gina Rocca
Velmi přesně jsi to posala. Kdo miluje míň, ten vítězí. je to kruté. A i když je mi 40, pořád se mi tomu rčení nechce věřit.
30.08.2007 21:13:00 | infinite