ve frontě na štěstí

ve frontě na štěstí

Anotace: mňága a žďorp -né, teď né

vzduch voněl kouřem, promarněný touhy se usazovaly u stropu a víno odhalovalo pravdy, který bolely. než stihla řasenka zreagovat s několika kapkama slaný vody za vzniku černýho fleku na polštáři, poprosila ho, aby ji objal, a on to udělal, na tom není nic zvláštního. vždycky dělal všechno, co chtěla, ale ona to neviděla. /řekni mi teď, proč ráda to kazíš, vždyť tenhleten svět mohl bejt náš/ a tak si leželi v náručí a na malou chvilku se zase všechno zdálo bejt olrajt. a tak dál.
- - -
v autobuse na sedadle za ní seděli dva milenci. lezly jí na nervy šíleným způsobem a jako naschvál (ale jak taky jinak) měla vybitou baterku v empé.
"až se vrátíme domů, tak půjdeme s pejskem, jo?" řekl milenec a ona zarejvala nehty do sedačky. a když se zeptal, co si udělají k obědu /miláčku/, zatočila se jí hlava a musela okamžitě ven. vystoupila a chtělo se jí strašně nahlas křičet, jenže stála na sídlišti plnym lidí a nebyla zrovna ten typ, kterej potřebuje budit pozornost. tak to odložila na jindy /né, teď né/ a dusila to v sobě jako zeleninu na pánvi, to jí šlo dobře jako málokomu. léta praxe, usmála se hořce a ač to nedělá, poprosila holku na lavičce o cigáro a oheň. pak sebou plácla na obrubník, vytáhla z tašky blok a zahryzla se do tužky.
- - -
"ale ale... co to nevidí oko mé modravé?"
"ježiš ahoj!" vyskočila, trochu zavrávorala a vrhla se příchozímu kolem krku. na to nebyl úplně připravenej (ani ona ne), ale měl z toho (pocit, jakej zažíval jenom s ní) takovou hrozně zvláštní radost.
"co tě sem přivádí?"
"omyl" řekla prostě, protože věděla, že ví, jak nerada cokoliv vysvětluje, obzvlášť v nikotinový náladě. to se stávalo výjimečně a taky ne bezdůvodně. dokonce nemusel ani koukat na zbytky jejích nehtů, aby poznal, že se něco děje.
"sem tu károu, chceš hodit někam do města, ty omyle?"
"chci," kejvla a byla ráda, že ho má, i když trochu jinak, než dřív.
- - -
lidi stojí ve frontě na štěstí
strachy už radši vůbec nic neříkají
upřeně hledí na barevný plakáty
a tiše si hlídají to co už dávno nemají
- - -
- - -
odvezl si ji automaticky k sobě do bytu, aniž by padlo jediný slovo. do žlutýho hrnečku s kafem jí vylil tři mlíčka (tak, jak to měla ráda), aniž by padlo jediný slovo, a do přehrávače hodil made in valmez, aniž by padlo jediný slovo. zavrtala se do deky až po bradu, pak se rozesmála s ironií sobě vlastní a pak se rozplakala.
otráveně si povzdychl a zavřel za sebou dveře, chtěla bejt sama.
- - -
- - -
vzduch voněl dušenou zeleninou a pravdy, který se topily ve sklence, dneska nebolely, ale ani nehřály. pokojem se vznášela spousta prázdnejch slov a ještě prázdnějších vět a v modrobílým hrnku chladlo už od snídaně hořký kafe bez mlíka.
- - -
stojíme oba ve frontě na štěstí
ale mám takovej pocit
že dneska, dneska nám zase nic nedají
Autor bittersweet, 07.10.2007
Přečteno 466x
Tipy 10
Poslední tipující: Tea17, sad_girl, Cristinne, lonely.princess, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Tak něco takovýho jsem tady dlouho nečetla. Fakt moc povedený. Po dlouhý době něco, co se mi hodně líbilo.

30.03.2008 21:25:00 | Tea17

líbí

tak jsem se po dlouhý době vrátila a našla, co mi chybělo, díy :) Cris

23.10.2007 13:44:00 | Cristinne

líbí

Hej...kdybych mohla dala bych 1000%...prostě TY jsi jedna z mych nejoblibenejsich autorek...Máš osobitý styl a i kdyby mi dal nekdo tvoji povidku a nebyla bys tam napsana,myslim,ze bych ji poznala...protože Ty a Tvoje psaní...mám tak trochu v srdci:-)Krásná jako vždy...

07.10.2007 19:22:00 | lonely.princess

líbí

Tak ta je... libově oukej...

07.10.2007 17:20:00 | black.heart

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel