Obyčejný večer
Anotace: Kousek z mého života...
...Bety sedí na posteli, a cosi si píše. Přes slzy skoro nevidí, má přitom nahlas sluchátka, takže nic kromě svého metalu neslyší. V celém pokoji je tma, akorát u její hlavy svítí malá lampička. Najednou si všimne, že se na chodbě rozsvítilo. Rychle tedy vypnula hudbu, blok a tužku schovala pod polštář, a hbitě si lehla. V tom do pokoje vstoupila její matka. "Ty ještě nespíš?" ptá se dcery. Ta, oči upřené ke stropu, odpovídá: "Ne". "Tak dobrou noc," loučí se matka a odchází z pokoje. Bety, oči stále zavrtané do stropu, neřekne ani slovo.
Když světlo na chodbě zhasne, Bety zase zapne hudbu, vyndá blok, a pokouší se psát dál. Sotva ale napíše pár vět, uvědomí si, že už jí to nejde jako před tím. Vyleze tedy z postele, ze skříně vyndá školní tašku, rozepne malou kapsu, a vytáhne malou plastovou krabičku. Z krabičky vypadne..... Žiletka. Bety se jen pousměje a vyndá ještě obvaz. Omotá ho kolem ruky, prudce a pevně ho utáhne, a žíly má naběhlé tak, že málem vyskočí ven... Bety bere do ruky žiletku, a párkrát ji zaryje do naběhlých žil na zápěstí. Hned jí začne téct krev, Bety ji utírá kapesníky, ale jeden zdaleka nestačí... Pak zase všechno uklidí, skříň zamkne, a jde si lehnout.
Pak už jí jde psaní mnohem líp, ani nebrečí... Její ruka se vybrečela za ní.. Když vše dopíše, konečně se začne dostavovat slastný spánek...
Komentáře (4)
Komentujících (4)