Perverznosti

Perverznosti

Anotace: pořádně perverzní příběh přesycen písmenem "pé"

Petr, Pavel, Patrik, Petra, Pavla. Pět postav. Pět příslušníků pražské populace. Pět perverzních pošahanců. Poslouchejte příběh „Pražské pětky“ plus perverzního parna.
Parno pohltilo Prahu. Pot pozvolna postupoval pražskými parky. Pánům páchly penisy, paničkám pochvy, psům prdele… Pekelný puch!
Petr pilně pracoval. Pytlíkoval pravý pražský pervitin. Prodával pytel po pětistovce. Peníze potřeboval pořád. Právě přišla Petra, přinesla pumpičku. Pak povídá:
„Pravej perník?“
„Pravej,“ praví Petr.
„Poď prcat,“ poručí Petra.
„Počkej přece!“
Petra pumpuje pumpičkou pod prdelí. Požitek překrásný! Petr pořád pracuje. Píchačka poodložena.
Pavel právě políbil Pavlu. Pavla pospíchala. Pojede pro perník patnáctkou přes Podolí. Promyšlený plán!
„Pozdravuj Poláčkovi,“ prohodil Pavel.
„Provedu, plukovníku.“
„Pa.“
„Pa, pa.“
Patrik posiloval pod peřinou. Pravičkou pucoval ptáka. Penis pomalu promodrával. Potřeboval postříkat pořádně papuče, pak přitopit, pochcat prkýnko, podojit prase, přefiknout paní pošťačku… Plno povinností!
Pavla přijela před pankrácký panelák. Plno pesimistů postávalo pod petrolejkou. Pískali přiblblou písničku. Pavla potichu prošla průjezdem, plivla pod popelnici. Pomalu procházela podlaží, pak poslední patro. Petr postával před pokojem. Přiběhla Petra. Pavla pozdravila Petru pohlazením poštěváčku, Petra polaskáním penisu. Pak prošli pokojem.
Petra připravila pohoštění. Plátky pečeného potkana pořádně páchly. Petr podával Pavle pytlíčky.
„Prvotřídní pošušňání, Pavluško.“
„Paráda, Péťo.“
Pařák pořád přetrvával. Pěnkavy překřikovaly pošetilé poštolky, penzisti prděli pod polystyrén, právníci prosázeli půlroční platy, pedofilové píchali pětiletý. Pěkně poblázněný poledne!
Petr pozval Peterkovi pařit. Pavla pozvání přátelsky přijala. Pak pádila patnáctkou přes Podolí pryč.
Patrik přestal posilovat. Právě protahoval prdelí půlmetrový polský pravítko. Povzdychával. Překrásný papoušek předčítal Puškina, pozpátku. Podojený prase překládalo portugalskou poezii. Patrik položil pravítko. Pauza! Prdel pálila, penis plandal, Patrik potřeboval píchat. Papoušek poslouchal pohvizdující podojený prase pákistánskou prastarou píseň. Prostě pořádně prazvláštní pondělí!

--------------------

Pátek přivítal Prahu pořád puchem. Penisy, pochvy, prdele, prasata, právníci, pravítka pořád páchli. Prodavačky prodávaly použité prezervativy, pestrobarevné pomněnky poletovaly Prahou, posraný parky překypovaly páchnoucími psy.
Pavel postával před postelí. Pozoroval pospávající Pavlu, pinďoura promašťoval pěnou. Pak pocákal Pavlu přes pusu, po paty. Pavla pořád podřimovala.
Petr praktikoval petting. Pevný prsa Petry Petra povzbuzovala. Pohladil příjemně přerostlou prdel, promasíroval pihaté podbříško, polaskal promoklý poštěváček. Petra prosila přídavek. Petr přání plnil.
Patrik pinzetou patřičně plundroval porost penisu. Párátkem propichoval Popelce píču, Pinocchiovi palec. Přišla pošťačka. Patrik přestal plundrovat, položil pošťačku pod pult, pustil porno, přefikl pošťačku, prase, papouška, Popelku, Pinocchia…
Podvečer pomalu přicházel. Poláčkovi připravovali párty, postupně přichystávali potřebné pomůcky. Postel, pornokazety, plastikový pyj, pouta, perník… Petra pekla pro Pavlu pusinky, Petr pro Pavla přitloukal perverzní plakáty.
První přišel Patrik, pak Peterkovi. Petr představil příchozí. Petřin pošahaný pes Pošuk polknul pětikorunu. Potichoučku prdnul, párkrát pšouknul, posral předložku, poblil porcelán…
Partička prošla pokojem. Pavla pohladila Patrika po prdeli. Patrik polkl. Pavel prohlížel plakáty. Po pozvolném poznávání Petr přenesl pohovku před piano, pak pustil pořádně perverzní porno. „Pražská pětka“ poposedala. Požitkářsky pozorovala probíhající praktiky.
„Panečku, podívej, Pavle, penis přes půl polštáře,“ procedila Pavla.
„Pták půlmetrák,“ poznamenal Pavel.
„Počum, prsatá Pam,“ poradil Petr.
Pavel poslechl. Pam poslušně polykala pochutinu penisů. Přenádherné pokoukání! Petr pomrkával po Petře. Políbil partnerku, pak Pavlu. Patrik povytáhl péro, Petra promptně přisála pysky. Pavel přetrhl Pavle podprsenku, prsa pokryla půl pohovky. Patrik pohekával, Petra pokuřovala, Petr připravoval postel. Pětka počala přesun.
Pavel povalil Pavlu. Přejel ptáka pastou, pečlivě pohonil, profesorsky přirazil. Pavla potichu prosila. Pavel postupně přidával.
Petra pořád pobafávala. Patrikův penis pěkně přibýval. Petr protrhnul Petře pérem prdel, posléze posypal Pavle píču pepřem. Patrik postříkal Petru, prostěradlo, peřinu, plus portrét Pabla Picassa.
Pavel procpal Petře pipkou párek, pak prostředníčkem prohrábl prdel. Petra připadala Pavlovi plná. Petr patřičně prstil Pavlu. Patrik podle pocucával Petřin poštěváček.
Perverzní píchačka pokračovala, přestala po půlnoci. Partička použila pořádnou porci pomůcek: plnící pero, pilník, pádlo, pórek, puding, Pepsi… Prostě plno potřebností.
Pes Pošuk píchal prázdné pouzdro. Párek plešatých pstruhů pilně pomlaskával. Patnáct pulců pročítalo Párala. Připálený pekáč propadl poličkou, protože potřeboval pelyňkový prášek. Přihlouplý pakůň protrhl pytel pýru.
Prazvláštní, perverzní podivnosti pokračovaly. Praha, pořád prodchnutá puchem, podstupovala překruté plenění. Pařák postupně plenil Petrovice, Prosek, Písnici… Perverzní parno přerychle převládalo.
Autor the_carrion, 19.01.2008
Přečteno 1531x
Tipy 4
Poslední tipující: Liss Durman, kryndy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Maaaaazec!!! Já teda moc tyhle věci nemusim, ale strašně se mi líbilo, jak to bylo prokládaný těma věcma s polskym pravítkem a psem a tak :-) Fakt hustý!!!

19.02.2008 17:41:00 | Liss Durman

líbí

Tedy obdivuju odvahu, dát to sem. Mně se to líbí. Hlavně nápad. místy jsem se však obracela odporem.

20.01.2008 13:40:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel