Anotace: Mé nové postavy-alegorie, které mě provází dennodenně a já je mám ráda. Procházím obdobím, kdy se snažím zjistit, koho víc. Hodlám napsat více částí, takže toto je jen malá představovačka. Pozn. postavy jsou zživotnělé!!!
Hluk vládnoucí ve škole. Doma Ticho. Mám to radši, když je doma ticho. Potřebuju vypnout. Probrat myšlenky. Moc hezká povídka! Chválim :o)
11.03.2008 22:01:00 | Cassée Moteur
to se ti povedlooo!!!:):) jsi čím dál lepší, a to se mi líbí snad nejvíc z Tvých dílek.
21.01.2008 15:36:00 | Walentine
Tak já zas preferuji Ticha, ten je mi hodně sympatický. A to je asi zas můj problém. Hluk bych trochu potřebovala mít radši - to kvůli mému vytouženému zaměstnání a tak vůbec. Toho Ticha je až moc, ale já ho mám prostě raději. Je pravda, že v určité chvíli (s určitými osobami) mám Hluka ráda. Trávíme spolu hezké chvíle. Těžko říct jednoznačně...
20.01.2008 17:07:00 | Liss Durman
dobry hodne zajimavy...ja ziju s hlukem..ale to je asi jen pretvarka..schovavani..pred tim jak rikas ty TRAPNYM tichem.. pro me je ticho trapny..ikdyz ho chapu..potrebuju..ticho je souzneni..nepotrebuje slova na vyjadrzeni citu...tohle ticho je pro me nejvetsi meta..ktere doufam dosahnu..nekdy...(snad chapes jak to cely myslim)
20.01.2008 15:41:00 | Adrianne Nesser