Anotace: I tato povídka je pravdivá, je to příběh, který se mě víc než dotkl, proto že šlo o dítě, bylo to kruté ale život takový prostě je, zkouší nás co uneseme....
zelená víla...bylo to ve mě celá ta léta, než tento příbeh dozrál a mohla jsem ho napsat, není dokonalý ale je upřimný o opravdový, děkuji ti, já vím že víš a velmi mne to těší.
12.02.2011 01:15:00 | carodejka
Nebudu zastírat, otřela jsem slzy dojetí i odvahy. Je to vlastně zvláštní, někdo s námi je, jen určitým kouskem a najednou je vše jinak. Dozvíme se, že najednou není a my stále a navždy uvidíme jeho úsměv,oči, dotek.. co pálí v dlani.. Střípek čehosi,který si poneseme už navždy v dlani a v duši. Napsala jsi to nádherně smutně.. znám tyhle chvíle, který mění pohledy na zítřky i okamžiky.
Děkuju, jsou to okamžiky , které chci vnímat a vidět, nechci být slepá.
31.01.2011 21:24:00 | zelená víla
Zelenoočka...děkuji ti žes přišla číst, ano děti mám velmi ráda, však jsem tam pracovala 17 let a to v člověku zanechá stopy, musela jsem se s tím příběhem prostě podělit i když není dokonale napsaný, je to pouhé vyprávění, moje pocity a malá smutná vzpomínka.
13.01.2011 00:54:00 | carodejka
Levandule...Levandulko, zase pročítám komentáře abych na nikoho nezapoměla, chci ti poděkovat, moc krásně jsi to napsala, já byla tehdy mlaďoučká a tenhle příběh dítěte je ve mě do dneška jako těžký kámen, snad o to teď více že jsem také máma.
05.01.2011 20:26:00 | carodejka
Behemot...tu dívenku mám stále v srdci, snad nejbolestivější je zemře li dítě ale je třeba vědět že život bere ale i dává a tak malou vzpomínku posílám na Vánoce i malé Terezce.
24.12.2010 15:52:00 | carodejka
Siwa...Děkuji ti, škoda že jsou to smutné příběhy ale i tak je moc krásné, když otevře smutek aby štěstí mohlo vstoupit.
23.04.2010 23:49:00 | carodejka
vesuvjana ano, příběh se skutečně stal, ta dívenka byla krásná jako andílek, všichni na dětském odd. tehdy všem bylo hrozně celý den a byl v slzách.
14.12.2009 00:27:00 | carodejka
prostejina... k povolani ktere jsi si vybrala je potreba cit a take laska k lidem , tohle vsechno ma mila pritelkyne v sobe mas a vim ze svoji praci , kterou jsi si vybrala budes delat moc dobre a s laskou, toto povolani je spise poslani a prave Ty jsi k nemu byla vyvolena. Verim ze skolu zdarne dokoncis, drzim Ti palce!
17.08.2009 01:45:00 | carodejka
Tak tohle je hrozný...ten život je fakt nespravedlivej...jsem na zdrávce a čím dál víc zjišťuju, že nevim, jestli chci být zdravotní sestra, protože se tohodle bojím...Vytvořím si totiž rychle citovou vazbu. Snad to budu zvládat..Tenhle příběh mě opravdu vyvedl z míry. Je to smutný..
14.08.2009 21:49:00 | prostejina
chalcedon.. moc dekuji , pribeh je pravdivy, je smutny jako nekdy zivot sam, ale pak zase vysvitne slunicko a mraky se rozplynou ale v srdci jizva uz zustane navzdy!
26.04.2008 23:58:00 | carodejka
Lota...Dekuji , jsem rada ze se Ti povidka libila, vsechno to zlo si nese doba sebou,moc hezky jsi to napsala ano staci me jen kdyz ctes, rada si vzudycky prectu , co si lide mysli, jsem rada kdyz napisi do komentare svuj nazor.
07.02.2008 12:20:00 | carodejka
...víš, jak ráda tě čtu...hodnotit však nemohu tak bolestivý příběh, dokonce si myslím, že v tomto případě ani o to nejde...ale je dobře, že jsi nám jej předala, abychom si uvědomili hodnoty, které život nabízí, a my si jich ani nevšímáme...
06.02.2008 12:49:00 | Lota
Doommar..dekuji ze jsi prisel/a cist ano, mas pravdu realita je kruta.
06.02.2008 12:16:00 | carodejka
siorak.. ano je to pro ne zle, a divat se diteti do hrobu je neco co bych nikdy zazit nechtela, ale osud je vyvazeny, nekde ubere a jinam zase prida, neco sebere a nekoho zase obdaruje. Tak to je , jsem rada ze jsi prisel cist.
04.02.2008 19:09:00 | carodejka
angel_s.r.o.. diky ze jsi prisel/a ano divat se smrti do tvare je moc zle ale musi to byt, jeden zivot konci a nekde tam na druhe strane zase jiny zivot zacina, neni to krasne? Smrt patri k zivotu a tak slzy splachnou smutek a vitr zavane na tvar zase usmev po case. Diky za mila a vlidna slova.
04.02.2008 19:07:00 | carodejka
Tenhle příběh se mně hodně dotkl. Před čtyřmi lety mi na nádor na mozku zemřela nejlepší kamarádka. Bylo jí necelých 14. Stále se s tím nemohu vyrovnat. Děkuji za upřímná slova.
04.02.2008 09:16:00 | angel_s.r.o
© Majuškaaa 2007.. Tva sluvka mne potesila a pohladila, ano je to tak, jak to pises, clovek nutne musi poznat bolest aby vedel jak chutna laska. Jsem moc rada ze jsi ten pribeh cetla a vcítila se do neho stejne jako ja. Dekuji.
03.02.2008 23:21:00 | carodejka
© Majuškaaa 2007.. Tva sluvka mne potesila a pohladila, ano je to tak, jak to pises, clovek nutne musi poznat bolest aby vedel jak chutna laska. Jsem moc rada ze jsi ten pribeh cetla a vcítila se do neho stejne jako ja. Dekuji.
03.02.2008 23:21:00 | carodejka
Je to moc smutné. Chudinka holčička. A ty také. Zkusila jsem se do toho vžít. Nedávno jsem ležela v nemocnici na dětském oddělení po operaci. Měli jsme tam hodné sestry, ještě studentky. Vím, když jsem druhý den po operaci ležela, nemohla jsem chodit (byla jsem po operaci kolene) a ona seděla vedle u holky, která byla také po operaci, ale jelikož nebyl operační den, nebyl v provozu dospávací pokoj a ona musela dospávat přímo na lůžku. A sestra vedle ní seděla, hlídala ji, protože po narkóze trochu 'blbla' a popisovala mi, jak venku začalo poprvé za tuhle zimu sněžet. Bylo to prostě nádherné, pak mě učila chodit o berlích... Byla moc moc moc hodná. Taková, jaké by měly zdravotní sestry alespoň na dětském oddělení být. Ty určitě taková jsi taky a děti, o které se staráš, musí být v nemocnici rády;-)
03.02.2008 19:38:00 | Rakasteta
Čarodějko, píšeš moc hezky a přestože je to smutný příběh, pohladil mě při ranní nedělní kávě svojí přirozeností a opravdovostí. Ano, to je to, co všichni hledáme, ať už v běžném životě, nebo zde na literu - lidskost, milé pohlazení a povzbuzení. To Tvoje z blonďatých prstýnků malé dívky hladí i mně :-*
03.02.2008 09:49:00 | Levandule