Nešťastná...

Nešťastná...

Anotace: Všem jen lásku a krásný slunečný den ... sic nedokáži vyjít na slunko ven ... vám přeji pohlazení paprsky ... a duše ať ani trošku neteskní ...

Dívám se na život svůj a ptám se, proč? Do dvou let v nemocnicích se zápalem plic, už jsem tam zůstala, přišla jsem o rodiče ... jak, to nevím, nikdo mi to neřekl ... dětství u "nové" rodiny velmi přísné ... mělo to jediné plus (tedy možná plus, pro někoho i mínus) ... hnalo mě to a chtěla jsem jim ukázat, že zasloužím lásku, tak jsem studovala s prospěchem stále výborným ... ale mělo to oběť ... nechodila jsem ven a jen studovala nebo pomáhala v domácnosti ... pak přišel přítel ... prožívala jsem dva roky plné lásky a šťěstí ... pak se vše změnilo, doma mě zamykal a psychické i fyzické násilí bylo na denním pořádku ... dovedlo mě to tak daleko, že jsem upadla do nemoci ... a to ne jen nějaká angína ... již rok ležím a sílu vstát ... nemám ji kde brát ... tak se stále ptám proč?Proč tolik bolesti ... a pak přijde závěrem otázka ... proč vlastně žít? Tohle není život ... Křičím, že chci žít, ale "život" nepřichází ... tak proč bojovat až do sklonku, kdy třeba již nepřijde nové ráno ...

... ač bych nejraději vymazala paměť, na vás nikdy nezapomenu ...

Spíše zpověď než povídka, jen jsem to chtěla někomu říci ...
Autor toužím.jít.dál, 02.06.2008
Přečteno 490x
Tipy 17
Poslední tipující: Charibeja, Isquieasuus, Agniezka, Květka Š., blue, Rafi..., Simísek, 0-0, Bubble - miluje - slunečnice, něžnost-sama, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

...Sedmikrásko, snad už je o trochu lépe, já když jsem bolavá, už odpověď znám, nelituj se jiní jsou na tom hůř a začnu čerpat jinde novou energii, není to jednoduché, ale umíme to, jenom chtít. Hodně snahy, píle (všechno je to o naší mozkovně, jestli budeme myslet víc na to špatné nebo necháme volnou cestu tomu veselejšímu smýšlení) i ty budeš blažená, netvrdím, že na věky, protože život je jako houpačka, na které jsme všichni houpeme. Moře lásky a pozitivního myšlení ti přeju :-))

06.11.2009 11:59:00 | strawbery

líbí

Kytičko z boží zahrádky, co prožíváš pohádky.
Mnohokrát jsem se ptala, ale odpovědi jsem nedostala.
Každý ti řekne něco jiného.
Někdo, že tvůj život je velkou milostí a vše máš odevzdat v promněnění za druhé a stane se z tebe světice.
Jiní ti řeknou, že máš špatnou karmu a zadělala jsi si na to v jiných životech a máš odpustit všem, kteří tě trápily srdíčko zlomený.
Jen mohu říci popros o milost uzdravení.
Ale to je dlouháá cesta, taky jsem tu nechtěla být.
Máma mě opustila, aby zachránila sama sebe, nemohu ji soudit můj otec se sice o mě staral, ale taky to neměl lehké.Prostě jsem zažila jak fyzické tak psychické týrání a mnohokrát jsem tu už nechtěla být.
Vím jen jediné někdo chtěll abych tu byla, někdo mě má moc rád i když to mnohdy nevnímám.
A odpouštět je nejen božské, ale velmi nutné, aby jsi se mohla osvobodit.
Musím poděkovat mnoha nádherným duším na své cestě i těm, které mě ubližovaly protože jsem mohla poznat a zakusit tajemstí, která bych jinak nepoznala.
Každý den se peru , někdy jsou dny kdy přežívám a čekám na hezká slova, jindy jsem šťastná ze slunečního paprsku z pohlazení větru.
Když ti bude smutno ozvy se, jsem tu, abych tě poslouchala, jsem tu ...a ty jsi tu nejen pro mě kvítku nebeský, světýlko

01.05.2009 08:07:00 | Lady L

líbí

"Au."...drž se...jen stačí odrazit se..i když to není vůbec lehké..vím..

17.03.2009 13:33:00 | JeToRebel

líbí

připojuji se k ostatním...víc není co dodat... změň to ty...dej si šanci, zasloužíš si ji..věř mi...vím, o čem mluvím...

13.01.2009 12:17:00 | Agniezka

líbí

Děkuji všem moc a moc ... jste zlatíčka ...

05.06.2008 21:23:00 | toužím.jít.dál

líbí

Děvče,drž se života zuby,nechty,nikdy není tak hrozně aby aspoň jiskřička naděje nedala trošku světla do života.Držím ti palečky.Třeba pomaličky se to podaří.
Zdravím tě.Moc a moc.

03.06.2008 14:52:00 | Květka Š.

líbí

S každou překážkou se objevuje východisko, cesta, která ukáže jak dál. Přála bych ti, abys taky našla tu cestu a s ní i jakýsi smysl...i kdyby to bylo v maličkostech, v detailech...protože život se skládá právě z detailů. Musíš být hodně silná, když jsi tohle všechno zvládla...teď už to přeci nemůžeš vzdát!

03.06.2008 14:20:00 | Tymi14

líbí

přál bych ti nějakého přítele, kamaráda je jedno zda muže či ženu, kdo by tě přivedl zpět k životu, vzal tě za ruku a dovedl tě k oknu, kousek ven, ukázal déšť, duhu, slunce, mraky, stromy, a hvězdy, dneska jsem na hvězdy koukal s tokovým výrazem jak malé dítě, valil jsem oči jak tenisáky, jsou z každého pohledu jiné a přitom pořád stejné :) ...tak krásné a záhadné...

a tomu člověku, co ti tak ubližoval
přeji jen to nejhorší
takovíto lidé jsou fakt svi.ě
ale nemysli na něj
mysli jen na pěkné věci, byl den dětí :)
a už je červen, někde už začínají červenat třešně na stromech. :)

03.06.2008 00:15:00 | blue

líbí

My na Tebe nezapomeneme...nikdy.... Drž se zlatí, prosím..

02.06.2008 19:08:00 | Simísek

líbí

kdy už to konečně pomine? :/

02.06.2008 16:56:00 | 0-0

líbí

Drž se, bude líp.. musí být..

02.06.2008 16:34:00 | Bubble - miluje - slunečnice

líbí

bojuj, přijde nové ráno, přijde i štěstí.. Jen se nesmíš vzdávat. Štěstí se objeví ve chvili, kdy to nejmíň čekáme. Na tebe určitě taky čeká. Mám tě ráda. Drž se beruško.

02.06.2008 15:49:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel