Další ráno..
Další ráno........
budík řve jak raněnej a v hlavě mi fachá snad milion permoníčků co si ne a ne odpočinout (workoholici)
...usínat při druhé flašce merlotu nebyl opravdu ten nejlepší nápad.
A najednou to zabolí, vzpomínky , k čertu s nima..
Ospale přecupitám do kuchyně a do otlučeného hrníčku na kterém je oprejskanej nápis kterej musel vymyslet zarytej optimista čtu "dobré ráno".
Zatím co se voda blíží k varu zapaluju roztřesenou rukou (odkdy se mi klepou ruce??) první cigaretu.
Do plic se mi dostává to omamné svinstvo a já se začínám toulat myšlenkama kdesi daleko u něj...
Z rozvah o tom co by mohlo být kdyby... mě probere cvaknutí konvice , automaticky leju vodu do hrnku a zachumlaná v snad stoletým svetru si jen tak v kalhotkách s hrnkem v ruce vykračuju po balkoně (ne že by byl tak veliký).
Típám nedopalek a vzápětí zapaluju druhou, s pobaveným úsměvem si vzpomínám že jsem včera přestala kouřit...no zdá se že ne.
Dopíjím a hodinky ukazujou že je nejvyšší čas udělat ze sebe člověka (dá mi to dnes práci) a vyrazit do procesu.
Zvládla jsem to vcelku rychle , při pohledu do zrcadla vidím naškrobenýho človíčka , košili upnutou ke krku, límeček vyžehlenej, jen ty oči....
Nesmí prozradit ...
Přečteno 423x
Tipy 6
Poslední tipující: Megalo'R, NikitaNikaT., PoeziGirl
Komentáře (1)
Komentujících (1)