Pod zavřenýma očima míhají se..

Pod zavřenýma očima míhají se..

Anotace: Opět sekce "Zmatené výlevy".. nebuďte tím překvapeni

Třesou se mi prsty a já nemám ani tušení, jestli je to ze zimy, ze strachu, nebo z toho, jak se jen snažím něco málo napsat.

Nedokážu popsat své pocity tak, jak bych si snad přála, a tak smolím prapodivné věty, pokud se to tak nazývat dá, a říkám si "Zase to nesvedeš.."

Točím se ve vlastním světě a už ani nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Je mi tu snad hůř? Ne, asi není, tak k čemu ten opravdový? Jen mě ničí. Co ještě nezničil, bude brzy na řadě. Jako smyčka kolem krku se stahuje realita okolo mého těla/vědomí a pomaličku mě zabíjí.

Pověz, jsem už paranoidní?

Před očima se mi míhají vzpomínky a mě je tak špatně, jako už dlouho ne. Nevím, co dělat, jak se rozhodovat. Plavu v moři a začínám se topit a nejsem schopná rozeznat, zda je voda slanější než moje slzy.

Je či není?
Autor *whatsoever*, 04.12.2008
Přečteno 339x
Tipy 3
Poslední tipující: NikitaNikaT., něžnost-sama
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

ST! je za upřímnost, vyjádření, ne zabolest, snad jakýsi zmatek mysli, který na mne dýše... je potřeba se zastavit, mnohé si uvědomit, v hlavě si srovnat, začít nejprve u sebe, pak jít s tím dál a řešit další věci potřebné...

08.12.2008 07:05:00 | NikitaNikaT.

líbí

Věty, které nemají smysl, znám je příliš dobře. A řekla bych, že vím, jak se cítíš, ale je to hloupé a pošetilé, nevím nic. Tak nezbývá než ti popřát štěstí a pokusit se říct, že nejsi sama, ale nakonec to zavrhnout, protože ode mne, která tě zná jen jako pezdívku na modrém pozadí literu, to zní těžko uvěřitelně a hloupě...

04.12.2008 19:27:00 | Eylonwai

líbí

*přezdívku

04.12.2008 19:27:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel