ANEB PANEL A POHLED
Anotace: ...Věnováno: Kiera Storm
Naskládaný panel sídlištních zákoutí,pouliční lampy a v povzdálí červené lucerny.Tisíce lidí a stovky psů
s přivázaným páníčkem závislým na vodítku prohlíží beton,asfalt i trávu,plnou lidských výkalů,umně zabalených do prezervativů.Výkladní skříně svítí na cestu.Ve zdi babybox.
Všude jen zákazy,stopky a vyšlapané zkratky ve zbytku trav a plevele.Příroda daleko pro pěší pochody…nejdál se dojde do hypermarketu chtivosti a zlevněných housek.Zástupy pokladen řadami stojící v hluchotě zástupů,slepými víčky vyhlížejíce trakař s penězi.Penze na příděl,vydojená mrakodrapy velikášství gigantů,vysávajících lůno Země.
Všední ulice zašlapané podpatky obnošených bot,za rohem jedna opravená červeným kobercem pro vyvolené limuzíny.Tam ona nedojde.
Maminka s chlastem pro chlapa,smýká k domovu břicho
s plným nákladem budoucího odmítače řádu,tak pracně budovaného válkami na poli i v zákoutích zákulisních bojů o přežití stáda,schovaného za haldami odpadků blahobytu.
Byty narvané k prasknutí opuštěnými lidmi,bez nároku na stáří.Za oknem roste pampeliška.Pečlivě hýčkána s obavou,zda její padáčkové semínko(až přijde čas)doletí do kapes blízkých zazděných tváří
osvícených blikající reklamou obrazovky.Nedoletí.
Houkání sirén uhoněného zdraví,přejetých chodců stojících na přechodu odnikud nikam,mladých i starých sebevrahů,vytažených z propasti pod městem.Policejní dohlížeči pečlivě střežící připoutanost
čtyřnohých vykakávačů hovínek,bez úsměvu inkasují.Babička chce přejít na druhou stranu.Auta auta auta,táhnoucí se parkovištěm křížkovaných dálnic.Dál nic.
Přečteno 459x
Tipy 28
Poslední tipující: Santinan Black, PIPSQUEAK, Prokešová, Pevya, stravla, Maura, Kapka, střelkyně1, NikitaNikaT., nrocinu Jednorožec, ...
Komentáře (10)
Komentujících (10)