Smutný příběh zdánlivě šťastné dívky
Anotace: toto je naprosto smyšlený příběh, který mně napadl v jedné vyučovací hodině..
Smutný příběh šťastné dívky
Tento příběh vypráví o jedné dívce jménem Katy, která i přes veliké trápení na srdci, z venku působí dojmem šťastným.
Byla krásná sluneční neděle, Katy vstala a upravila se, vybrala si vhodné oblečení nalíčila se, sešla dolů do kuchyně a začala snídat.. když v tom jí zapípal mobil. Podívala se a na displeji byla jedna přijatá SMS. Otevřela ji a v ní stálo „ Lásko, za 10 min jsem u tebe a vyrazíme :-* “
Katy se totiž chystala se svým přítelem Martinem na Velkou Pardubickou. Hodně se těšila, ale to ještě nevěděla, že se jí celý život během jedné chvilinky změní už navždy. Když dorazili na místo všude panoval rozruch, koně odcházeli a vraceli se z před dostihů, žokejové slavili svá vítězství a sázkaři vsázeli na různé koně a uprostřed tady toho všeho stáli Katy a Martin. Vykročili směrem k závodišti. Najednou jí zazvonil telefon a na displeji bylo neznámé číslo, Katy zvedla telefon a představila se, z druhé strany se ozvala nemocnice „ Dobrý den, mohla byste se prosím dostavit k nám do nemocnice? Vaši rodiče měli dnes velmi vážnou autonehodu a Vaše matka je ve velmi kritickém stavu. Když Katy položila telefon, zatočil se s ní celý svět a už táhla svého přítele k autu. Cesta se vlekla jako sopel.. když konečně dorazili do nemocnice Katy se okamžitě začala shánět po svých rodičích. Ujal se ji mladý a statný doktor v bílém plášti. Chvíli jí vysvětloval co se vlastně stalo a potom oznámil, co Katy nechtěla slyšet, že její maminka zemřela. Chvíli tomu nemohla uvěřit, ale když viděla jak po chodbě kráčí její otec s rukou v sádře ale slzami v očích, rozplakala se.. objala svého otce a drželi se…mlčeli.. nechtěli mluvit.. nemohli mluvit..
Další den, Katy ačkoliv nechtěla, musela do stáje, ale otec ji zastavil, zavázal jí oči, slyšela jak přijelo auto.. otec ji posadil do aute a už jeli. Když konečně zastavili, ona vystoupila a otec jí vedl, nic neviděla, z očí ji stále tekly slzy, cítila vůni koní. Zastavili se a ona čekala, co se stane. Otec jí odkryl oči.. když se rozkoukala, zjistila, že stojí u boxu nového koníka. Byl to mladý černý hřebec s hvězdičkou na čele. Podivala se na cedulku na boxe, kde bylo napsáno jméno Sunday Silence( v překladu „Nedělní ticho“ ) vzpomněla si, že neděle byla dnem, kdy v jejich bytě bylo ticho, všichni truchlili nad smrtí jejich milované maminky. Nevěděla proč brečet více zda radostí nebo smutkem.. ale uvědomila jsi, že matku jí nikdy nikdo a nic nenahradí..
Za nějaký čas se všechny vody uklidnily.. Katy vzala na matčen pohřeb i svého nového hřebce Sunday Silence. Otec jí totiž řekl, že koně kupovaly s matkou společně.. a proto chtěla, aby se s ní rozloučil i hřebeček. Katy v obrazu hřebce viděla stále svou matku. Katy sice měla co si přála, měla svého koně, ale neměla matku. Její otec si našel novou přítelkyni. Byla hezká, dlouhé nohy i vlasy, měla pěknou postavu ale neuznávala sport, který si Katy vybrala a rozhodla se tento sport drasticky ukončit?. Stačilo jí jedno prohnilé jablko. A všemu byl konec. Sunday Silence dostal velmi silnou koliku a už nebylo jiné východisko, než uspávací injekce. Tohle Katy už ale neunesla.
Přišla domů a vešla do svého pokoje, kde všude visely obrázky již mrtvého Sunday Silence a její maminky.. byla zlá, naštvaná, nevěděla, co má dělat.. ve vzteku na macechu strhala všechny obrázky.. měla oči plné slz, srdce se jí rozlomilo na dvě části, které už nikdo nikdy nedokáže dát dohromady. U večeře zalhala otci, že je unavená a vezme si jeden prášek na spaní, šla do lékárničky ale nevzala si jeden ale deset prášků.. chtěla to ukončit. Vešla do svého pokoje, vzala si papír a tužku a začala psát dopis pro tatínka :
Tatínku,
Už delší dobu mi chybí maminka, rozhodla jsem se jít za ní. Bylo rozhodnuto, když mi macecha zabila Sunday Silence. Byl jediný, který mi připomínal maminku.
Tatínku, odcházím přes duhový most za Sunday Silencem a maminkou. Budeme tam na Tebe společně čekat
Dcera Katy
Spolykala všechny prášky a ulehla do postele. Pomalu zavírala oči, pomalu odcházela. Přešla přes duchový most a vidí osobu a vedle ní kráčejícího koně… zkusila zavolat jméno koně.. on nastražil uši a rozběhl se za Katy cvalem. Katy klekla na kolena a rozbrečela se.. tentokrát už ale jen radostí. Sunday Silence k ní doběhl, sklonil hlavu a tiše jí foukl do obličeje.. ona se vyhoupla na jeho hřbet a tryskala směrem k osobě, za kterou se skrývala její matka. Seskočila a dlouhou dobu se s maminkou objímala. Takto si žily ještě asi týden.. pospolu! Jednou šly kolem duhového mostu a po něm kráčela osoba.. byl to jejich Otec. Myslel si, že za smrt dcery, matky i Sunday Silence může on a podřezal si žíly aby se mohl jim všem omluvit..
Takto skončil příběh dívky napohled šťastné, ale uvnitř více než smutné.
Přečteno 559x
Tipy 9
Poslední tipující: padající do neznáma, Lilly Lightová, Mc-Prc3k, N.Ryba, Michel Mara
Komentáře (5)
Komentujících (3)