Bring me to life/ Navrať mě do života!!! (3)
Anotace: tak na compu je to lepší psát. bože je to moc červená knihovna....možná trochu kýč,ale já to psát nikdy neuměla...Jojo, tyhle gotický lásky...ale je to tak jak si představuju opravdickou goth lásku,ne jako dneska že se spolu hned vyspí a říkaj tomu láska.
Sbírka:
Bring me to life
"Felicitas! Počkej!" Felicitas se ohlédla. Venku se mezitím rozpršelo takže Felicitas již byla pěkně mokrá. Jak jí slzy deště stékaly po vlasech a třpytily se v pouličním osvětlení, připadala Luminorovi jako měsíční víla. "Nechala sis tam kabát." "Aha...díky..." řekla tiše Felicitas. "To od tvý sestry nebylo zrovna hezký..." poznamenal Luminor ve snaze konverzovat. "To mi dělá pořád..." vzdychla Felicitas. "A proč?" chtěl vědět Luminor. "Nevím...Vždycky když se mi někdo dvoří, tak ho zkouší svádět..." "Tak u mě se jí to nepovede..." odtušil Luminor. "Myslíš?" opáčila Felicitas. "Nemyslím, vím. Já totiž..." vyhrkl, ale vzápětí ztichl, neboť měl pocit, že toho řekl až moc. "Co?" chtěla vědět Felicitas. "Tak pověz!" "Mno...prostě...tak takhle...věříš na lásku na první pohled?" zastavili se. Felicitas se na něj tázavě podívala..."Věřím..." pípla. Jejich zraky se střetly. Felicitas při pohledu do Lumiho očí zamrazilo až někde v místech, kde se nachází solar plexus. "Tak to je dobře..." zašeptal Luminor. Felicitas porozuměla. "To je..." dodala tiše. Luminor ji jemně vzal za ruku a dál už šli společně jako pár.
Přestalo pršet. Obloha se vyjasnila o objevily se hvězdy. O kousek dál stříbrně zářil měsíční kotouč, jako veliké, stříbrné oko. Na listech stromů v parku se třpytily perličky deště, a vypadaly jako klenoty. Luminor a Felicitas šli měsíční nocí, mlčky, jakoby se ubírali jiným časem....
-----------------------------------------------------------------
"Podívej, padá hvězda..." ukázal Luminor kamsi na oblohu.
"Přál sis něco?" zeptala se Felicitas.
"To se přece neříká..."
"Já vím..."
"Ale tobě to řeknu."
"Tak se ti to nesplní.."
"Ale splní..." zašeptal Luminor a přitáhl si Felicitas k sobě co nejblíže. "To doufám..." zadívala se mu do očí. Luminor se k ní naklonil a něžně ji políbil. "Tohle sis přál?" "Já si toho přál víc...lásko..." hlesl. "Luminore...světlo moje..." objímali se, jako kdyby to mělo být naposledy...
Tomu se říká láska na první pohled!!! Tak komentíky komentíky, nebo bude zlíčko! :-D Pokračování příště, už nemám můzu!!! Kagoru
Přečteno 301x
Tipy 1
Poslední tipující: Sadistic Soul
Komentáře (0)