Třeba zase příště

Třeba zase příště

Anotace: !lehký slash! pokud máte něco proti homosexuálním vztahům mezi postavami, netravujte mi život tím, že byste mi nadávali. prostě to nečtěte. Díky. Fanfic na seriálm MASH Hawkeye/Trapper

Celý den měl ruce v něčích vnitřnostech. Tepající srdce, protržené sleziny, které musel zašít. Žaludky, kilometry zakrvácených střev. Kulky. Šrapnely. Obrovský kolotoč hnusu, který nikde nezačínal a nikde nekončil.
A potom fronta došla. Na předoperačním bylo prázdno. Zůstal sedět v kolečkovém křesle, zakrvácené rukavice stále na sobě.
„Jak dlouho jsme tam byli..?" Trapperův unavený hlas jej na okamžik vrátil do reality.
„Nevím. Moje datum spotřeby vypršelo před dvěma válkami."
Trapper zívl a s vypětím sil si svlékl rukavice a čepici. Stejně tak posloužil i černovlasému kamarádovi, než nasměroval kolečkové křeslo ven ze dveří.
„Dáš si gin?" zívl znovu, a zamířil trochu vratkým krokem k Bažině.
„Dvě skleničky?" otočil se na něj Hawkeye, evidentně čilejší. V očích se mu podivně zablesklo, když se do sebe jejich pohledy zaklesly.
„Tolik?!" Trapper zvedl překvapeně obočí. „To nezvládnu... Ne. Dám si jenom jednu."
„Ale velkou!" Hawkeye zhluboka zívl a výstražně zvedl prst do vzduchu.
„Jak moc velkou myslíš?" Vozík se na okamžik zastavil.
„Jako mísa na punč..?" zapřemýšlel Hawkeye nahlas. „Možná i větší." Vozík se znovu rozjel.
„Fajn."
„Fajn," usmál se Hawkeye a počkal, až Trapper zaparkuje před vchodem do Bažiny.
„Prosím, vaše eminence," zívl kamarád unaveně, a otevřel dveře.
xxx
Seděli oba na Hawkeyeho posteli, v ruce gin.
Hawkeye zívl.
„Chtělo by to olivu," postěžoval si, a mrzutě zatočil skleničkou.
Trapper zívl.
„Poslední zelenina, co jsem v táboře viděl, byla plíseň na Henryho noze."
xxx
Třetí sklenička ginu kolovala v jejich žilách. Stále měli na sobě pláště, roušky ještě kolem krku. Ve stanu byli sami. Na jedné posteli. Jejich ruce se ospale setkávaly v nesmělých dotecích.
Byli příliš otupělí, než aby šli spát. Byli příliš unavení, než aby spát nešli.
Hawkeye se z posledních sil hlavou opíral o Trapperovo rameno, statečně drže skleničku zpříma. Trapper jen schlíple seděl, střídavě zíval a střídavě usrkával gin.
Mezi nimi bylo ticho. Zvláštní ticho. Napjaté a ospalé, jako každý večer.

Hawkey najednou zvedl hlavu, a přinutil tak Trappera, aby se na něj překvapeně podíval.
„Trappe?" promluvil pomalu, velmi, velmi unaveným hlasem.
„Mhm?" zamručel kamarád v odpověď, načež zívl.
„Můžu tě políbit?" Ještě tu větu ani nedořekl, když se pomalu naklonil k jeho ústům. Užuž se chystal ochutnat jeho rty, když kudrnatý muž definitivně usnul. Hlava mu klesla na Hawkeyeho rameno a prázdná sklenička se skutálela na podlahu.
„Už zas..?" zakroutil Hawkeye hlavou v beznadějném gestu a konečně sám zavřel oči.
Než ho stačil spánek přemoct, ovinul jednu ruku kolem Trapperových ramen.
Tak třeba zase příště...
Autor Trudy Bister, 10.06.2009
Přečteno 498x
Tipy 1
Poslední tipující: Rikitan
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jo, to jsem já :)

19.11.2009 12:57:00 | Trudy Bister

líbí

Já Tě od někud znám. Že by Let me say?

16.11.2009 18:27:00 | Rikitan

líbí

MASH znám hodně dobře, lehce upravené hlášky ze seriálu jsou dotažené, aby nebyly okatě stejné, ale originální. Proti gayům nemám nic, jen mi to nesedí ke dvěma vyhlášeným sukničkářům. Co takhle otec Mulcahy?
Delší povídka ve stylu, kterým píšeš, by se mi taky hodně líbila. Jen tak dál :)

15.07.2009 12:49:00 | Robinne

líbí

Hej tak tohle je dobrý. I ty hlášky jsou dobře použité. Ale taky si je moc dobře neumím představit spolu.

19.06.2009 17:37:00 | Aleera Darkness

líbí

Nic proti vybrané dvojici, ten seriál mám docela ráda, ale nevím, jestli si zrovna je dva dokážu představit spolu. Ale jinak se mi líbí jak píšeš, hodně líbí...

10.06.2009 17:20:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel