Úplně jsi vystihla mé pocity, jako by všechno krásné mělo náhle uvadnout, zemřít a navždy opustit tento svět, nikdy se již nevrátit, aniž by si někdo kdy vzpomněl.
Chce se mi plakat, ale nemohu, dusím slzy, chtěla bych křičet, ale z hrdla mi nevyjde ani hlásek, chtěla bych něco říci, ale slova mi zamrznou na rtech.
Ne, nechci zůstat jen bledou vzpomínkou, která časem vybledne ještě více, až nakonec zmizí a propadne se do hlubin naší mysli a vědomí.
Nechci již přežívat, chci žít, chci v sobě nalézt sílu a odhodlání, chci, aby i do mého života po kruté zimě konečně přišlo jaro a rozsilo svou radost a naději, kterou každý z nás občas potřebuje, aby mohl jít dál. Čekám, zatím marně, ale snad až vykvetou šeříky a ostrý zimní vítr se navrátí zpět do hor uvidím kvetoucí zahradu, zahradu života, kde čas neplyne a kde léta nestárnou. Tam najde každý uzdravení, útěchu, rozřešení a ztracenou naději, ať je již jeho žal jakýkoli...
02.11.2011 21:19:24 | Findë
píšeš velice nádherným stylem,píšeš velmi lehce a když si to člověk zkusí představit,vžít do toho tak je to něco nádherného...
30.01.2010 12:27:00 | Adar
V podstatě se mi to líbilo...přišlo mi to jako lehké líčení s notnou dávkou metafory...příjemný počin, který kazilo několik pravopisných chyb, což je docela škoda...
26.10.2009 22:30:00 | Tempaire