Pierre horolezcem
Kluci, přišli na parkoviště, podívali se po Davidovo autě...
,,Davide, co to je?!" uázal Pierre na Davidovo auto s botičkou, které stojí na placeném parkovišti.
,,Cože, jak jsi se sem mohl dostat bez placení?" divil se Seb.
,,No normálně tudy." ukázal David na proražený plot, který měl zabraňovat v tom, aby sem lidi jezdili, když nemají lístek.
,,Víš co, my jdem domů pěšky a ty zaplať tu pokutu." vymyslel Jeff a s ostatními kluky se vydal na cestu domů. Davidovi nezbylo nic jiného, než vytočit číslo městské policiie a počkat na strážníka, aby mu sundal botičku z auta.
,,To je krásnej vzdoušek." rozplýval se Seb a vdechoval velkoměstský smog.
,,No rozhodně je to lepší, než když Pierre kouří v bytě." zašklebil se Jeff. Pierre jenom něco zabručel a šel dál. Asi po půl hodině se kluci ve zdraví (až na pár škrábanců) dostali domů.
,,Máte klíče?" Zeptal se Seb.
,,Má je David." poškrábal se na čele Pierre.
,,No to snad neni pravda, mezi váma by nevydržel ani svatej! Já jsem tu jedinej normální!" chytil se za hlavu Chuck. Kluci se na sebe podívali a začali se smát Chuckově větě, že je jediný normální.
,,Čemu se tlemíte? Já jsem tu vážně jedinej normální." stál si za svým názorem Chuck. Kluci se začali ještě víc smát.
,,Kluci, v našem bytě je otevřený okno." vzpamatova le Jeff.
,,Ale, je to ve čtvrtým patře, jak se tam chceš dostat chytráku?" namítl Seb.
,,Normálně, jeden z vás tam vyleze a půjde nám otevřít." vymyslel ,,Jednoduchý plán" Jeff.
,,Tak si tam vylez sám, když seš tak chytrej." řekl Pierre, ostatní (kromě Jeffa) s Pierrem souhlasili. Jeff vzal do ruky čtyři různě dlouhé klacíky.
,,Kdo si vytáhne nejkratší, poleze nahoru." vysvětloval Jeff, kluci to odkývli a doufali, že nejkratší klacík nevyjde na ně. První na řadě byl Pierre, vytáhl klacík a chytil se za hlavu.
,,Tak Pierre, můžeš lézt." provokoval Seb, protože Pierre vytáhl nejkratší klacík.
,,No skvělý, chytejte mě." zabručel Pierre a začal lézt po hromosvodu do čtvrtého patra. Kluci stáli dole a Chuck už vytáčel číslo na záchranku. Pierre byl už ve třetím patře, když před dům přijel David. David vystoupil z auta a házel si s klíči. Kluci se k němu rozběhli a vytrhli mu klíče z ruky.
,,Pierre, už máme klíče!" zavolal Jeff.
,,No to snad neni pravda, já sem lezu úplně zbytečně." vrčel Pierre a podíval se dolů na kluky ženoucí se do domu. Jakmile se podíval dolů zatočila se mu hlava. Pierre se křečovitě chytil hromosvodu. Kluci přiběhli nahoru a Pierra vytáhli.
,,Co jste tu blbli?" ptal se David.
,,Neměli jsme klíče a tak Pierre měl vylézt nahoru, aby nám otevřel." vysvětlil mu to Chuck.
,,A proč jste nevylezli po požárním schodišti?" zeptal se David. Všichni kluci se pleskli do čela a naštvali se, že je to nenapadlo. Akorát David byl spokojený, protože alespoň jednou projevil víc rozumu než ostatní.
Komentáře (0)