Sice jsem ho podvedla, ale nic se v podstatě nestalo…

Sice jsem ho podvedla, ale nic se v podstatě nestalo…

Anotace: Příběh o mojí oblíbený skupině Cinema Bizarre, která už vlastně neexistuje...

Zase jdu na diskotéku sama .Strify se vymluvil, že mu není dobře a šel si lehnout.Jako vždy.
Mrzí mě jeho chování, od té doby co prorazil se svojí skupinou Cinema Bizarre odmítá se mnou jít někam na veřejnosti. Strašně to bolí, ale nic s tím asi neudělám.
" Jé, ahoj Alex, co ty tady děláš?"
Všiml si mě hned jak jsem vstoupila Yu, vždycky ho tu potkám, věděla jsem, že to dnes nebude vijímka. Pokaždý si mě všimne a pak spolu celou noc paříme.Cítím se s ním moc dobře, ale miluju Strifyho nebo zatím se o tom přesvědčuji.
" Zase se mu nechtělo viď?"
" Jako bys ho neznal. Strašně se změnil od té doby co jste prorazili a já nevím proč se mnou nikam nejde, vždyť já ho pořád podporuji a on dělá, jako bych byla vzdych."
" Netrap se užijeme si ten večer i bez něho." Usmál se na mě sladce a vzal mě na parket.Tančili jsme celou noc taky jsme toho sakra vypili.
" Hele Yu měla, už bych asi jít."
" Alex ještě nechoď vždyť sou teprve 2 ráno." Koukl se na hodinky co měl na ruce a pak mě majetnicky vzal kolem ramen.
" tak jo já nikam nejdu.Stejně bude spát." Souhlasila jsem a šla s Yuem na bar, kde jsme si dali další dávku alkoholu.Věděla jsem, že bych měla brzdit, ale vůbec se mi nechtělo.zapíjela jsem smutek a špatnou náladu jen co jsem pomyslela na Strifyho.
" Zlato brzdi nebo se mi tu přiotrávíš." Smál se opile Yu.Taky toho měl už v sobě dost.
" Neboj, to se vychodí….."
Smála jsem se a bylo mi všechno úplně jedno.
Asi po dvou hodinách jsme usoudili, že toho bylo už dost a vydali jsme se domů.
" Alex nechceš jít ke mně?"
Chvilku jsem přemýšlela a pak jsem kejvla. Taky proč ne. Strify se dřív jak v poledne z postele nevyhrabe a já se do tý doby vrátím.
" Tak jo." Yu se zářivě usmál. Vzal mě kolem ramen a šli jsme k němu domů. Jasný bydlel s Kirem a Strifym, ale Strify spal u mě doma a Kiro byl na víkend u svých rodičů tak jsem se nemusela bát, že by nás někdo viděl.
Yu odemkl dveře a já vkročila do známého prostředí.
" Máš hlad?"
Zeptal se mě starostlivě Yu.
" Ne děkuju, spíš si dám sprchu a pak něco vymyslíme."
Usmála jsem se na něj a šla do koupelny. Schválně jsem nezamkla, chtěla jsem aby za mnou přišel.
A věděla jsem, že příde. Znala jsem ho už delší dobu a věděla jsem, že jak si pozve holku domu nebude to jen tak. A já nebyla vůbec proti. Chtěla jsem, aby se to stalo. I když hlásek v mojí hlavě říkal ať to nedělám, že Strifymu ublížím a já v tu chvíli strašně moc chtěla mu ublížit. Možná ještě úplně nevyprchal všechen alkohol a já nedokázala reálně uvažovat.
" Nechceš umejt záda??" Ozval se za mnou tiše Yua hlas.
" No víš že i jo… a co tady jako jen tak mimochodem děláš, když já se meju??"
" No přišel jsem se podívat jestli ses mi tady neutopila."
posunula jsem se ve vaně a ukázala mu aby šel za mnou. Ani minutku neváhal svlékl si oblečení a šupl za mnou do vody.
Zprvu jsme nic nedělali a pak mě začal líbat a já se ochotně přidala. Pomalu mě přetočil na záda a začal mě hladit na prsou a sjížděl níž. Byla jsem napnutá a vzrušená….. Taky jsem ho hladila po hrudi a sjela mu jazykem na krk.Cítila jsem jeho vzrůstající klín. Dělalo mi dobře, že se mu moje laskání líbí.
" Miláčku co bys řekla kdybychom pokračovali u mě v pokoji…. voda už je celkem studená."
Místo odpovědi jsem ho políbila… Vzal mě do náruče a odnášel do pokoje.Položil mě na prostornou měkkou postel.Lehl si vedle mě a hladil mě po celé délce těla. Cítila jsem krásné mravenčení. Poté začal moje tělo mapovat jazykem... neudržela jsem stén, který mi šel z hrdla.Krásně se na mě usmál a pokračoval.zavřela jsem oči a nechala se laskat.
Pak jsem převzala iniciativu já, překulila jsem ho na záda a začala jazykem objíždět jeho bradavky… pomalu jsem sjížděla níž… viděla jsem že už má dost a já už taky byla netrpělivá.pomalu jsem se nadzvedla a jemně nasedla na jeho klín. Hlasitě zasténal a přetočil mě pod sebe…. Udával tempo až jsem společně došli d vyvrcholení. byla jsem příjemně unavená. Přitáhl si mě k sobě a v jeho náruči jsem klidně usnula.
Vůbec mě nenapadlo myslet na Strifyho. Teď jsem byla jenom já a Yu.
Ráno mě vzbudil polibek na krku, který mě lechtal. Zářivě se na mě usmíval Yu.Úsměv jsem mu oplatila.
" Dobrý ráno."Zašeptal mi do ucha a pak mě lehce do něj kousl.
" Dobrý."Broukla jsem a vtom mi zakručelo v bříšku.
Yu se zasmál a podal mi tác se snídaní.
" Koukám, že si dobře vybavenej." Řekla jsem s úsměvem.
" No, já už jsem měl hlad tak jsem si došel pro snídani a chtěl jsem tě mile překvapit.I když jsem se hodně rozhodoval zda tě budu budit.Vypadáš roztomile když spíš."
Pořád mi šeptal tiše do ucha.Musela jsem ho políbit.On mi polibek vrátil a pak jsme se pustili společně do snídaně.Byla výborná.
" Kolik je vlastně hodin?"
Musela jsem se zeptat.Ač se mi nechtělo vstávat a jít domů.
" Bude 10hodin." Odpověděl a úsměv mu zmizel.
" Alex….. chvíli přemýšlel zda to říct nebo ne…..nechceš se mnou chodit a nechat Strifyho?"
Chvilku jsem se na něj koukala vypadal vážně.A já měla v hlavě zmatek. Vím já vůbec co ke mně Strify cejtí? A co já cítím k němu?
" Já nevím, dej mi čas na rozmyšlenou." jenom smutně kývl hlavou a já se začala oblíkat, že půjdu.
" Tak se zatím měj." Řekla jsem a odešla.
Šla jsem domů pomalu.Nebylo kam spěchat. Já vlastně nevěděla co teď chci. Strifyho jsem milovala dřív děsně milovala. A teď jsem ho sice měla ráda a nechtěla ho ztratit, ale láska už to nebyla.Po dnešní noci jsem měla hlavu plnou Yua.Jo asi to tak bude nejlepší.
Domu jsem došla se svěšenou hlavou a měla strach jak mu to říct do očí, ale vše se vyřešilo samo.Strify doma už nebyl nechal mi na stole pouze obálku s dopisem. Vzala jsem jí do ruky a četla.

Ahoj Alex.
Nevím jak začít, ale sama určitě vidíš, že náš vztah nemá cenu.
Bylo mi s tebou vždycky krásně a měl jsem tě rád. Moc rád.
Ovšem za poslední měsíce se vše změnilo.
A proto ti chci říct.Nezlob se na mě.
Potkal jsem jednu dívku a myslím, že bude lepší, když se rozejdeme.
A taky vím, že si se více sblížila s Yuem a mám pocit,
že vám to bude slušet víc než když si byla se mnou.
Doufám, že mě chápeš a nezlobíš se.
Mám tě pořád rád
Ahoj Strify.

Dočetla jsem dopis a musím říct, že sem byla i ráda, že to tak dopadlo. Volala jsem prvně Yuovi a dali jsme to oficiálně dohromady. pak jsem volala Strifymu a řekla mu, že miluju Yua a že bych byla ráda, kdybychom zůstali přátelé……
Autor Klira_VK, 19.03.2010
Přečteno 805x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí