Zrcadlo pro Suzen Morgenovou
Anotace: Jednoduchý příběh o jediné ženě.
Idolem pro Suzen Morgenovou byla Suzen Morgenová. Jediné co tato dívka milovala byla zrcadla. Láskyplně se do nich dívala a oplátkou jí byl její vlastní odraz. Neuběhl den aby se Suzen do zrcadla nepodívala , aby nespatřila krásnou hladkou tvář , kterou by jí záviděla nejedna modelka.
Suzen byla ze svého odrazu natoli unešena že si nevšímala změn které léta přinášela. Stále jen viděla tu hladkou dokonalou tvář. A možná to bylo jen dobře.
Však osud si pro ní připravil jinej příběh.
Suzen Morgenová se probudila do časného slunečného rána. Podívala se z okna na ulici zaplavenou sluncem , ale jediné co spatřila a co ji nesmírně viděsilo bylo sklo. Slunce mu vypomáhalo aby odrazilo Suzeninu vetchou tvář plnou vrásek a zanedbaných let. Vyděšená Suzen nelenila okamžitě sáhla po malém zrcátku na jejím nočním stolku.
To co zhlédla ve skle nebyl omyl , ale krutá pravda. Suzeninu tvář zdobili vějířky vrásek a povislá kůže. Suzen s výkřikem raněné zvěře mrštila zrcátko proti zdi. Její vrásčitá tvář se rozpadla na milion kousků.
Šílená žena ničila a rozbíjela veškerá zrcadla v domě. Okna natírala černou barvou spolu ze všemi předměti které mohli odrážet obrazy a její tvář. Dům pohasl a zoufalá žena hledala úkryt v koupelně.
Jakmile za sebou zavřela dveře a pečlivě je zamkla ocitla se v místnosti plných zrcadel. Suzen ječela a vrhala se proti svým kopiím. Na konec se vyčerpaně shroutila na podlahu. A v tom to spatřila. Malí prosklený stolek kterého se předtím nevšimla. Když k němu přistoupila spatřila malý kuchyňský nůž.
Krev se řinula z jejích kdysi smaragdových očí v neúprosném proudu. Suzan ječela nesnesitelnou bolestí , ale nepřestávala rejdit ostřím ve svých očích. Tuto hrůznou scénu odrážela zrcadla ve stovkách dalších obrazů.
Odráželi její zuboženou tvář tak jak si to vždy přála..
Komentáře (0)