Byl čtvrtek

Byl čtvrtek

Anotace: jedna moje kamarádka řekla: " if you don't love yourself, how could you possibly love someone else?"

"Vyprávěj něco. Třeba o lásce. O tom, jak jste se potkali, když jste byli mladí.."

"Byl čtvrtek."

"Já vím, ráno bylo studené a foukal ošklivý vítr, kapky deště bodaly do tváří jako ostré nože..."

Nádech. Výdech.

"Byla to láska na první pohled."

"Ano!Ano! Tys měla na sobě květovanou sukni a on měl na sobě zelené kalhoty s dírou na koleni, nemělas deštník a mokré vlasy ti lepily na holá ramena."

"Třásla jsem se."

"Nedočkavostí! Nabídl ti deštník a svůj šedivý kabát!"

"Je mi zima."

"Mrazí tě v zádech, když o tom mluvíš... žejo?"

"Všechno bylo tak nové.."

"Mluvíš o kavárně za rohem, vzal tě na horkou čokoládu a vyprávěl, čím se živí, tys mu říkala, že má upřímné oči a když odcházel, zapomnělas mu vrátit kabát, že ano?"

Chápavý úsměv. Těžký nádech.

"Vrátil se v pátek."

"Potají si vdechovala vůni kabátu a nosilas ho potají večer na procházky..."

"Přišel si pro kabát."

"A vzal si i tvé srdce, že? Že ano?"

"Ano.."

"A pak přišel znovu, seděla jsi venku pod stromem a četla jsi Šrámkův Splav. Říkal, že se nemůžete stýkat, že má závazky a že nejsi ta pravá... Zlomil ti srdce, knihu jsi upustila někde v trávě a nikdy jsi jí nedočetla, potmě jsi chodila do skříně hledat vůni jeho šedivého kabátu..."

"Byl čtvrtek."

"Já vím, ráno bylo studené a foukal ošklivý vítr, kapky deště bodaly do tváří jako ostré nože..."
Nádech. Výdech.

"Už nikdy ses tak nezamilovala. Nemilovalas sebe samu. A proto je to ten nejkrásnější milostný příběh, jaký jsem kdy slyšela."

"Jistě, děťátko... jistě.."
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 07.06.2010
Přečteno 479x
Tipy 22
Poslední tipující: Sleepwalker, L., Nussichoco, whiolet, její alter ego, KORKI, rry-cussete, Simísek, Lacosta1, 6thSun, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

M? Mm? Mmm? :) Jen.. Na všechnu chemii existuje chemie. Tu dáme katalizátor, tu neutralizátor.. Jen ten operátor.. M? Mm? Mmm? Musí být dobrý chemik.. :))

29.06.2011 15:30:00 | Sleepwalker

líbí

dech mi to chvílemi bralo :)

17.06.2010 14:58:00 | whiolet

líbí

moc milovat sebe, trochu ostatní. Miluju sebe, protože nikdo druhý mě stejně milovat neumí. Miluju sobecky, ale někomu to stačí. A stejně sobecky si nárokuju tvoje psaní. Asi jsem opravdu sobec a egocentrik :D

09.06.2010 17:11:00 | její alter ego

líbí

ou...díky

08.06.2010 13:18:00 | Simísek

líbí

if you don't love yourself, how could you possibly love someone else? .. s tim naprosto souhlasim... clovek musi umet nejdriv bejt sam se sebou, aby mohl byt s nekym dalsim...!

07.06.2010 20:04:00 | mattoni.uz.neni

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel