Anotace: Moje představa o vysněném místě. Co vy na to??? Je to skolní slohovka na téma Líčení
Souhlasím s Maurou. Jako slohovka je to pěkný. Řekl bych i dobře napsaný, ale chybí tomu náboj. Neuměl jsem si ten tvůj ostrov představit, nebyl jsem na něm. Nijak mě nepřitáhl.
Řeknu to takhle. Písničku může skládat každý, ale Mozartů a Bachů je jen několik.
Ale psát celkem umíš. Nemělo to pravopisné chyby, dodržel jsi pravidla pro tento slohový útvar, takže si myslím, že to chce psát a psát a psát a bude to tipťop...
25.01.2006 09:42:00 | Daniel S.
No co si ještě vzpomínám na slohovky, které jsme dostávaly za úkol, tak byly tipu: Popište vaše vysněné místo, ...atd. Souhlasím s názorem človíčka pode mnou, že pokud to má (měl) být popis místa je dobrý (zvláště vysněného), ale v případě jiného zadání nevím, protože je to naprosto bez děje a to by mohlo vadit. Celkově na 14 let píšeš velice dobře, obzvlášť se mi líbilo to přirovnání starých sešlých stromů k bičovaným otrokům, ale občas mi to přišlo až příliš zidealizované. Někdy se trochu opakuješ (vzpomínám si na "málo").
21.01.2006 12:49:00 | Epona
Nápad je určitě dobrej jen mi to přišlo tak trochu moc kostnatý a strojený, možná by neškodilo pár míň spisovných obratů, což by tomu dodalo šmrnc.
06.01.2006 07:05:00 | Elwig