Princezno..

Princezno..

Anotace: tobě..

Sedím na posteli a jen tak přemýšlím.. o všem.. připadá mi to jako konec.. Konec se kterým se nedá nic dělat.. jen smířit.. a přitom to všechno, tak krásně začalo.. a to krásný jakoby už bylo ztracený..

/Okouzlilas mě../

Už od začátku jsem ti říkal, že tě budu milovat navždy.. a já vím, že to platí.. platit bude.. Jsi jiná.. Ostatní holky v tvým věku jsou povětšinou nedozrálý a mají věčný chutě střídat svoje protějšky.. To tvá láska je pevná.. alespon tak jsem o ní přesvědčenej..

/Dáváš mi štěstí../

Za tu dobu co spolu jsme.. se cítím chvílema nejšťastnější na světě.. a to mi k tomu stačí třeba pouhejch pár krásnejch vět od tebe.. To všechno co jsme spolu prožili.. Jsi mojí první opravdovou dívkou.. - první a přitom poslední.. Každej den, kdy jsem ráno vstal a věděl, že mě miluješ byl jedním z nejnádhernějších..

/Vzpomínky zůstanou../

Vzpomínáš tenkrát po naší první puse.. když jsi se odtrhla.. jak se ti leskly oči.. štěstím.. nebo na Valentýna.. Nemohl jsem ti koupit nic co by doopravdy dokázalo mou lásku k tobě.. Tak jsem ti složil básničku.. a když jsem ti jí potom dočetl a podíval se na tebe.. zářila si štěstím a objala mně.. nebo to když jsi stála naproti mně.. hluboce se mi podívala do očí a řekla "Miluju tě".. V těch chvílích jsem byl jedním z nejšťastnějších na světě..

/Tluče jen pro tebe../

Letošní prázdniny.. začali nám tak úžasně.. to všechno co bylo kolem jakoby nám bylo zase jedno.. Byli jsme znovu tak pobláznění.. do sebe.. a v tu chvíli, když jsi mi napsala, že místo toho, aby jsi jela stanovat s kamarádkama chceš bejt radši se mnou.. začal jsem samým štěstím brečet.. škoda, že to tak neskončilo.. Čekal tě reparát z matematiky.. a když jsi mi řekla "Kdybych ho udělala.. byla bych tak šťastná.." tak v tu chvíli jsem se začal učit.. učit to co tolik nesnášim jen abych ti dokázal pomoct.. aby jsi byla šťastná.. Často jsem se za tebe modlil.. zní to asi uhozeně.. jenže když ti bylo nejhůř a já ti nedokázal pomoct.. nevěděl jsem co dělat.. ale tolik si přál, aby jsi byla zase šťastná..

/Tak lehce to všechno zkazím../

Často jsem ti psal.. neodepisovala jsi.. chtěl jsem si s tebou jen psát, když jsem tě nemohl vidět.. Chtěl jsem to mezi námi zlepšit... a místo toho jsem to jen zhoršoval.. Vždyť jsi se musela cítit jako můj otrok.. jen jsem chtěl aby jsi na mě nezapoměla.. jde to tak snadno..

/Navždy má lásko/

Teď.. všechno už končí.. Budu tě milovat až do konce.. tak jsem ti to říkával.. do posledního výdechu.. protože můj život je od toho, aby mohl dělat lepším ten tvůj.. to nezvládám.. takovejhle nejsem.. I když je to se mnou tak těžký.. vždycky budu chtít pro tebe to nejlepší.. i když si to zrovna myslet nebudeš.. Jde mi o tebe.. a kdybych selhal.. skončilas to.. tak snad najdeš někoho, kdo tě bude milovat stejně jako já..
Celým srdcem.. Miluju tě..
Autor Ten_bez_přezdívky, 27.08.2010
Přečteno 314x
Tipy 10
Poslední tipující: wigi.sama, Lucy Susan, Disordine, R., Emilly, melebele, Evil_Kittie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherné... Přála bych Ti, aby si to ta Princezna přečetla... Možná by to něco změnilo... Do první poloviny mi to připomínalo můj vlastní život...

29.08.2010 18:08:00 | R.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí