9.12. 2010

9.12. 2010

Anotace: boží dnešek :D

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Tak už jsem tu skoro dlouho nic o sobě nenapsala. Za prvé nebyla chuť a za druhé ani moc čas. Jelikož jsem pilně studovala na biologii člověka. Takže pohoda no. Dneska se ten test psal a měla bych mít 4 body. Přesně tolik, co mi chybělo. Už konečně nebudu lidi kvůli ní otravovat. Až v lednu bude zkouška složená ze dvou. První ústně a pak písemně a to dva okruhy a celkově 110 otázek :D . No nic moc lehké to asi nebude, protože budeme mít ještě zkoušky z matematik a já budu mít zkoušku ještě z Osobnosti a její rozvoj. No, ale na tu se třebas těším. Zítra mě zkouší angličtinu speaking. Bude to sranda zase. Máme strašně fajnou učitelku, aktivní a energickou, prostě boží. A pak se pojede domů, kde v pááááteek vypínám a neučím se. Joooo na tento den se těším. V sobotu se budu učit a v neděli jdem na oslavy babičky. Má svátek. Danuše no sice to slaví na Danu, ale co dělat, když už není v kalendáři :D . Tak já ještě budu odpočívat a pak půjdu dělat hají a ráno ještě do školy a pak pohůdka. Jupí.
Autor Nikolka, 09.12.2010
Přečteno 367x
Tipy 3
Poslední tipující: CULIKATÁ, carodejka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Niki-všechno nejlepší babičce Danuši slavené na Danu a Tobě přeji,ať Ti vše vyjde k Tvé spokojenosti:)

11.12.2010 15:16:00 | CULIKATÁ

líbí

jasně. na tom není nic špatného pochválit sama sebe. když to nikdo jiný neudělá.... já se zase dneska pochválila, protože jsem zjistila, že jsem napsala zápočet ze speciální pedagogiky. a to jsem předtím měla naprosto vymeteno (teda aspoň ten pocit)
takže i já gratuluji k úspěchu =)

10.12.2010 21:20:00 | Zdenka S

líbí

Jsem moc ráda že se ti vše tak pěkně vydařilo , ostatně jsem to předpokládala, jsi šikulka, měla by ses vždycky po takovém úspěchu pěkně pochválit, něco si dát dobrého , usmát se a říci si...jsem to ale šikulka, není proč být ve stresu, protože jsou vždy jen dvě možnosti a pokud se to nezdaří, vše se tá opravit. Moc pěkně jsi zde vypsala své pocity, přeji ti hodně úspěchů, pěkný pátek a doma odpočívej a nemysli na školu ani na učení, jdi někam na procházku či za zábavou, prostě se vyřádit, ventilovat a to moc pomáhá, tak hezký víkend.))

09.12.2010 21:36:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel