Anotace: Na poslední chvíli to chtěl vrátit zpět... Ale bylo pozdě... Smrt se nedá zastavit...
Tahle povídka je mi dost blízká a myslím, že to rozhodně nemáš/neměl si jednoduché. S rodiči je to občas těžké, ale snaží se... I když nejsou perfektní, neudělali vždy všechno tak jak měli, správně, ale jsou tu, když je člověku nejhůř. Někdy si o tom všem stačí třeba jen popovídat. To, co tě štve na otci, to co tě trápí ve vaší rodině... Jen to vytáhnout a nebát se to řešit. Jinak povídka moc pěkná. Spousta pěkných myšlenek.
02.08.2011 22:07:00 | Neustále přemýšlející
Teda chlape... Hodně dobrý... Nějak nemám písmenka. Prostě jenom... WOW...
28.06.2011 19:29:00 | Descardea
Tohle jsem už určitě četla, to se nedá zapomenout :-) Já myslím, že je to hodně povedená věc.. A je pravda, že za ty tři sekundy se toho v podvědomí stane mnoho, neb věřme věcem, které nejsou na první pohled uvěřitelné, ale ne všechno se dá pochopit s nohama pevně na zemi..
Tak přeju hodně štěstí dál :-)
24.06.2011 22:09:00 | XX
Mockrát ti děkuji za milý komentář...
Píši jen city které cítím...
Vše to jde z srdce...
14.06.2011 18:12:00 | Matty_D
"týýýý vole"
- mi vyletělo zcela prozaicky samo z úst
- a už to taky nešlo zastavit
a byl v tom obdiv jako vrata ve stodole!!
t jasná syrovost uprostřed krust
ta realita na talíři, kdy čas není hit
ta síla myšlenky a vědomí
soužití pod botou, daleké osahání
jak málo stačilo??
když psyché nitro ochromí
na tři sekundy pro ústraní
pak dorotuje, co se točilo...
máš i mou neskrývaně HLUBOKOU poklonu!!
apropo; i mě těší...:)
11.06.2011 22:36:00 | šuměnka
Překrásné, je v tom hluboká myšlenka, kéž bych také něco takového svedla...
Jinak tě vítám na literu a doufám, že se ti zde zalíbí, tak jako se zde zalíbilo mě...jak já říkám - tady je konečně místo, kde člověk může být sám sebou a vyjádřit se.
10.06.2011 20:43:00 | Findë
Ježíš takový ohlas jsem nečekal... Moc dííky... Už se pracuje na dalším příběhu...:)
10.06.2011 14:21:00 | Matty_D
...uff...
skvělé ´vystiženy dva pohledy na jeden život ... lidé často vidí jen to těžké a špatné a říkají si, proč NEJDE a NIKDY NEPŮJDE... ale na druhé straně jsou věci, lidé, maličkosti ... pro které to JDE A PŮJDE ... ty, pro které stojí za to něco udělat a nevzdat to ...
STéčko ... moje slza dopadla ...
10.06.2011 05:53:00 | Bambulka
Jediným nedostatkem je trochu nesmyslné střídání osob v posledním odstavci.
Jinak nemám než slova chvály. Skutečně člověku může proběhnout hlavou tolik myšlenek za tak krátký čas. Poslední věta byla dokonalá...
09.06.2011 21:00:00 | Eylonwai