Ďáblova ruka

Ďáblova ruka

Anotace: Po téměř nekonečném boji získala Delisha svou dobrou obranou další, sedmou, zbraň.

Sbírka: Delishiny věrné prodloužené ruce, které tě stáhnou do hlubin zapomnění

 

26. Vallanil, 3E891

 

     Čekala jsem, kdy mě dostihnou pekelníci, kterým jsem utekla. Teď to bylo tady. Při mé pouti po svazích hory Trënay mě napadl jeden z vyšších démonů Devíti pekel, Th'axy'lya. Bojovala jsem s ním více než dvě hodiny a začala jsem umdlévat. On byl, jak se dalo čekat, stále stejně vytrvalý. Nedělal si moc obavy z Lapkovy zhouby a já posléze zjistila proč: jakmile se mi podařilo obejít ho a zkusila mu Lapkovu zhoubu zabodnout do týlu, čepel se roztříštila na stovky kousků, jako kdyby byla ze skla. Démon se mi vysmál a zrychlil své výpady, protože si myslel, že teď budu bez zbraně snadnou kořistí, kterou rychle vrátí zpět do Devíti pekel. Bleskurychle jsem tasila Zar-Thul, který se mi už v boji s příšerami osvědčil a démon se trochu zasekl. Bohužel, ne na dlouho. Znovu začal útočit a já měla co dělat, abych se ubránila. Ale když se mi pokusil přejet po zádech svými pařáty, na chvíli se odkryl a já mu, ještě než se mě drápy dotkly, usekla se štěstím druhou "ruku". Jakmile se to ale stalo, tak se Zar-Thul začal tavit. Naštěstí jak se tavil, démon vstřebal část stínové esence meče a vzplanul. Horší řev jsem neslyšela, a to jsem prošla Devíti pekly. Po několika vteřinách se vznítila i jeho démonická esence a roztrhalo ho to v oslnivém výbuchu. Nejbližší flóra byla zuhelnatělá a mě to odhodilo alespoň dva metry od výbuchu. Když jsem se trochu ohořelá přiblížila k epicentru, našla jsem meč, který vznikl z useknuté "paže". Třpytil se rubíny a čepel planula démonickou září. Když jsem se ho ale dotkla, nebyl žhavý, ačkoliv mnou projel drobný elektrický šok. Pojmenovala jsem ho Ďáblova ruka na památku souboje s démonem a přidala do své sbírky.

Autor Selidah, 07.07.2011
Přečteno 790x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí