E.T.Jane: z něčeho pramenící, to je pěkně řečeno :)
8.8. není zase tak daleko. Sám nemožu říct, že to budu přidávat s takovým tempem jako do teď. Ale zatím má vášeň pro psaní přetrvává.
hybridka22: toť zatím záhada :)
22.07.2011 15:44:00 | Fanosh
jj,OK.
Mamky nejlepší kámoška byla 120kg úžasně živelně temperamentní babčule. Měla jsem jí jako nejlepší tetu. Tahle ženská zrovna byla taková srdečná a od rány jadrná. Taková Růžičková ze slunce,seno i s těma hláškama.. Já osobně je mám radši než vychrtliny z Dachau.. Ale je jasný, že každej máme nějakej názor z něčeho pramenící. Jsou miliony věcí, na který budeme mít miliony odlišnejch názorů. Ale to nic nemění na tom, že si ráda přečtu tvoje povídky... :)
Tak si pak počtu několik dílů. Jedu se dovolovat a budu na netu asi jen dnes a pak 8.8.-tak mi toho asi hodně uteče..
22.07.2011 10:35:00 | E.T.Jane
vlastně sem nemyslel vůbec babičky. A pokračování bude, buď ho stihnu ještě dnes, nebo až po víkendu.
22.07.2011 09:26:00 | Fanosh
nemyslel jsem jen starší, spíš prostě robustní a někdy až moc temperamentní ženské váhová kategorie 100+
22.07.2011 09:22:00 | Fanosh
No, naštvaly mě ty bachyně-báby co si myslej,že jsou krásné, jako patnáctky. Já to vidím přesně naopak. Mám ráda drobné i robustní babči,tetky..Nevadí mi.Přijdou mi roztomilý s těma taškama a zároveň si říkám, že to maj těžký. Pesimisticky bych napsala-bůček proto,neb je levnej, papriku jednu..,neb je drahá.. ALe vím,jaks to myslel... Jen to vidím jinak. A co ten konec otevřenej, bude pokráčko? Způsob psaní se mi líbí. Prostej přesto zajímavej a nevadí mi hrubší podání (pokud se to netýká něčeho s čím nesouhlasím.. :D)
22.07.2011 08:56:00 | E.T.Jane