Bláboly
Anotace: Neberte to nějak vážně, tohle je jen takový malý výplod oslavy narozenin... ...a máme to na svědomí my všechny. Navíc, tento příspěvek tu dávám jen z důvodu, že to je přání mých kámošek. Tak se, prosím, moc nedivte...
Blábol č.1
Kouzelný Kosťa ráno kouzelně pípal, protože jsem pěkná a chtělo se mu na WC.
Blábol č.2
Martin před hodinou a půl rychle a kvalitně psal, protože ji miluje.
A do třetice všeho "blbého" je tu blábol č.3 -
Prvotřídní blábol
Nikdy mi nenapsal. Proč to dělá? Asi mě nesnáší. Po pravdě řečeno nemám na něj ve výšce. Je to láska. Divný pocit z Lukáše. Protože je kudrnatý a blbý (Lukáši promiň, tohle asi není tak úplně pravda). Miluju ho. Osud mi ho přál. Bylo to nefér. Nenávidím Lukáše. Láska je nádherná. Fakt. Ach jo. Papír s tužkou jsou kalendář. Miluju debila jménem Nikdo. A to je konec.
Tak co? Není to prvotřídní blábol? Abych pravdu řekla, asi nic z těch "blábolů" není pravda, ale co... to je (jak říkám) prostě výplod oslavy narozenin. I tohle se může z takové nevinné oslavy vylíhnout... :)
Jo a tady jsou ještě další blábolky. Tak např.:
Zamilovaný Martin se o půlnoci krásně chlubil, protože mu to přišlo fajn.
Nádherný Lukáš včera ohleduplně skotačil, protože se mu to líbí a dělá to rád.
Komentáře (1)
Komentujících (1)