Aishaaa: Jsem rád, že se ti líbí. Byl to pro mě opravdu zajímavý nápad, který se mi v hlavě urodil dost náhodou. Láska si nevybírá... ale nevím... Bratr a sestra? Sám jsem nad tím párkrát uvažoval abych řekl pravdu, nevim :)
27.09.2006 22:05:00 | Darkspace
Tyjo,poprvé jsem si četla jednu z tvých povídek (většinou čtu jenom ty nejnovější) a opravdu..nemám slov.Opravdu,trochu šok,ten konec,ale je to hezké,smutné a zvláštní.Láska je taky zvláštní ,nevybere si,ale nevím jak bych se chovala já v postavení člověka odsouzeného za lásku.Nejspíš bych utekla...
Aishaaa
27.09.2006 22:00:00 | Mina Pattocci
Nikdy jsem nečekal, že mě bude chválit Yennefer. Kdyžtak přiveď i Geralta :) Ale to neni nutný, díky i tak.
19.06.2006 19:00:00 | Darkspace
Tak tohle si opravdu zaslouží hodnocení 100%. Je to moc krásně napsaný, dotklo se to mého srdce i mé duše a to se mi tu u povídek stává jen málokdy. Je to moc krsný příběh lásky, která je opravdu odsouzená, ale jak jistě všichni víme, srdce je orgánem rozmařilým a málokdy pokud vůbec poslechne rozum. Tomuhle příběhu nemohu nic vytknout, operavdu skvělé...
19.06.2006 12:02:00 | Santinan Black
Musím říct, že se mě to dotko u srdíčka. Je to krásný, moc. A jak si psal, že si o tvé icq nikdo neřekne, tak já si o něj říkám.
30.05.2006 16:48:00 | Jajja
Mě se ta složitost líbí. Jinak by to nebylo ono. Umíš navodit takovou správně melancholickou náladu
21.05.2006 11:16:00 | Dark angel
Má to v sobě něco z prádnoty, kterou člověk cítí, když je sám, ale také mi ten příběh (a marně přemýšlím jak je to vůbec možné)přináší trochu naděje. Možná proto, že se můžeme radovat i z neopětovaných citů. Radujeme se vlastně jenom z toho, že něco citíme.
Píšeš moc hezky, ale někdy je trošinku složité soustředit se na detaily.
19.05.2006 09:52:00 | Ariana (Lori)
Zapůsobila na mě. Je dost hluboká a do poslední chvíle jsem nečekala takové odhalení. Teď nad tím přemýšlím, zda i to se stává a jsem z toho mimo...je to dobrá povídka
09.05.2006 18:41:00 | Luciasek