jak jsem četla a tanec se zrychloval, uvědomila jsem si, že mi v hlavě zní Valčík a Landův drsný hlas... ačkoliv jsem měla pocit, že tenhle příběh čtu už potisící, vtáhlo mě to moc pěkně do své atmosféry.
24.04.2007 19:09:00 | Darwin
Skvělý až na poslední větu. Ta tam podle mne nesmí být. Nevím jak to vyjádřit, ale ta mně z toho úplně vytrhla. A taky je zvláštní, že jsi dnes druhá, na kterou jsem narazil, v jejíž povídce jsem narazil na úryvek songu Daniela Landy. TO je pochvala :)
Jinak se mi to zdálo dobré, jen ta poslední větička...ale to je můj názor.
27.01.2007 20:49:00 | Walome
Již jednou jsem tuto povdíku měla tu čest čísti, ale dnes jsme se do ní zahloubala opět a ani nevím proč. Asi proto, že jsou Vánoce a já zavzpomínala na jeden příběh z mého života, příběh o mladém muži s modrýma očima, jenž mne naučil dosti věcem, ale kterého si vzal k sobě Bůh...
Ale to sem nyní nepatří, jen jsme ještě chtěla říci, že děkuji za komentář a výtku přijímám, protože jsme si ji plně zasloužila:) Krásné Vánoce a hlavně ať se ti splní všechny Tvá nejtajnější přání ukrytá hluboko v Tvém srdci, protože Vánoce jsou přece čas splněných přání... To a ještě více Ti ze srdce přeje Yennefer
24.12.2006 18:08:00 | Santinan Black
tohle je dost dobré....:) líbí se mi to, sokoličko..:)
sem tam mi proběhl až mráz po zádech..:)
22.12.2006 22:44:00 | Favi
Už jsem ti to někam psala, asi k té povídce s Prahou. Dole v komentech se někteří rozplývají nad příběhem a s tím bych si dovolila polemizovat. Nemyslím, že síla povídky je v příběhu, protože mezi náma, ten příběh je ohraný a tady na Literu se oběvuje v nesčetných variacích. Já bych řekla, že síla tohoto textu je opět v zachycení pocitů, které jsou zde vystiženy tím tancem a poté - především - tím závěrem, v němž mladá sestřička hledá naději, která už zkrátka není. A abych to shrnula, líbí se mi to. Líbí se mi to způsobem, který se těžko popisuje, stejně jako je význam této povídky ukryt ne v textu samotném, ale v těch tmavěmodrých řádcích mezi jednotlivými řádky bílého textu...
08.11.2006 19:41:00 | Gina Rocca
Zdravím, tohle je moc krásně a propracovaně napsané. Opravdu dobrý příběh a to v dobrém zpracování moc krásné!
12.07.2006 12:57:00 | Santinan Black
Ten konec je vážně působivej...takový mám ráda.A ten tanec tam je do detailu vypracovanej...to se mi líbí:)Působí realisticky...
14.06.2006 14:40:00 | Dhampir
Ahoj umělče2. Nezažila jsem to a snad ani nezažiju... Ale děkuji za názor, potěšil mě.:)
14.06.2006 09:43:00 | Sokolička
Je to hodně dobrý a působivý. Není dobré to zažít co však naděláš když tak děláš.Snad se mýlím jestli jo jsi dobrý mystifikátor a to je účel no ne?!
13.06.2006 22:06:00 | umělec2