Anotace: Čtyři roky jsem se na to snažila nemyslet.
vím, jak je těžký o tomhle psát... já se odvážila až asi po dvou letech...
27.10.2007 16:43:00 | Trdlo
dneska mam nejakou melancholickou naladu a placu snad u vseho co vidim co ctu co slysim tak ani tato povidka neni vyjimkou ..S pozdravem If
20.08.2007 22:53:00 | Cassandra
Hmm... tak k tomuhle asi napíši komentář taky, to se nedá odbýt bez něj... Protože něco takhle silného jsem nečekal... Lehká satira, s jakou si podala nemocnici nakonec neskutečně vykontrastuje s krutou realitou života, a musím říct, že takovýto konec dodá velmi dobrému dílu punc dokonalosti. Alespoň dle mého názoru...
16.12.2006 14:03:00 | Jimmy Ručka
Mě se hrozně líbí ta lehká ironie, kterou popisuješ nemocnici, ta nahodí pocit takové jemně černého humoru... a potom ta poslední věta, to je opravdu PECKA! Možná to tak na mě působí, protože mě babička umřela před 14 dny, ale i tak si myslím, že to je výborná pocitovka.
Některé tvé věci ze života se mi líbí víc, než tvé fantasy.
12.11.2006 02:48:00 | Filip Pivoňka
Z literárního hlediska-perfektní, z emočního hlediska-zasahující. A drsný, ale pravdivý. A smutný.
23.08.2006 23:16:00 | Walome
Vzpomněla jsem si, jak jsem před několika lety stála v nemocničním pokoji, byly návštěvní hodiny a já tam byla také za babičkou. Byla jsem trochu vyděšená z toho sterilního prostředí a moc jsem si s babičkou nepovídala. Dnes už vím, že kdybych tehdy věděla, že je to naposled, co jí vidím, chovala bych se jinak. Trápí mě to dodneška, ale díky tvojí povídce se mi trochu ulevilo, možná kvůli tomu, že někdo měl podobné pocity. Za to ti děkuju, Gino. Málokterá povídka dokáže i pomoct...
23.08.2006 16:35:00 | Sokolička
FAkt moooc krásné, popis té nemocnice je fakt výstižný, to jo, ale jak již řekla Naty, taky mi na tom něco nesedí nebo dokonce chybí..
Je to, ale mooc pěkně napsané..to musím uznat :)
10.08.2006 18:21:00 | -Jojo-
Ten popis tý nemocnice je opravdu zajímavý. Jen nevím sice co ale něco mi na tom nesedí, ne že by to bylo špatné to ne líbí se mi to jen něco ve mě zanechalo takový zvláštní pocit má to hloubku.
08.08.2006 14:10:00 | Naty
Je to hezké, ale smutné, ale co bych chtěla, když jsem v oddělení smuné povídky. Opravdu moc krásné, ten konec je nejlepší. Je to jak od profesionála.
08.08.2006 14:02:00 | Slocky
Na to se nedá říci je to dobré spíš raději nic. Vím, to je ze života, podáno je to však moc nevím jak to nazvat vykořisťovatelsky a s velkým dosahem do nitra. Je mi smutno z toho a má být?
08.08.2006 13:55:00 | umělec2
Úsporné, přímočaré, výstižné, řekla bych sterilní jako ten nemocniční pokoj. Závěrečná věta čtenáře zasáhne silou velké bolesti - vyvolala ve mně obraz mojí, ve stejném prostředí před lety umírající, maminky.
08.08.2006 12:02:00 | Mara*