Anotace: Jsou tu, i když je nevidíme, mluví na nás, i když je neslyšíme a stejně se občas objeví...
Všimla jsem si komentáře, který jsi kdysi někomu napsala. Rozhodně jsem se s ním neztotožnila, tak jsem si řekla, že ti něco z tvých děl půjdu zdrbnout. Jenže... není co;). Krásně líčíš atmosféru.
05.03.2007 15:55:00 | Neferehathor
Popis atmosféry se mi nezdá špatný, docela se mi ta kraťoučká povídka zamlouvá. A na to přirovnání k Hejkalovi si člověk i přes krátkost následujícího textu stačí zvyknout :) Dobrý...
19.11.2006 17:21:00 | Walome
Moc hezké, je tam zvláštní lákavé tajemno, něco, co donutí čtenáře na chvíli zavřít oči a představit si tu situaci, tmavou uličku a velké hluboké zelené oči lesknoucí se v žamlženém žlutávém světle lampy. Povídka krátka, ale je v ní toho opravdu hodně!
13.11.2006 19:33:00 | Linushka
Souhlasím s tím, že "Hejkal" je docela zvláštní srovnání... ale na druhou stranu, aspoň ses nepustila do stokrát přetřásaných temných andělů a podobných věcí, které se tady na Literu vyskytují. Atmosféra je vystižená téměř dokonale, povídka opět působí snově a zamlženě. A jak už tady někdo napsal, od té minulé je to rozhodně krok kupředu.
13.11.2006 14:50:00 | Gina Rocca
Eh, za malo. nechci aby to znelo nejak ze bych se chtel povysovat ale, vazne si udelala velkej krok dopredu od posledni povidky...
16.09.2006 20:41:00 | Camper
Naprosto souhlasim s komentari ostatnich - ma to v sobe neco skvele podmaniveho a az nechapu, jak dokazes na tak malo mista narvat tolik vytecne atmosfery.
Jen drobnou malou poznamku - na nekterych mistech se prilis opakuje slovo oci (napr veta "Bojí se mě všichni, těch mých zelených očí," pravil asi po dvou minutách, během kterých jsme si hleděli do očí."). Ale jinak vazne klobouk dolu. Mene je holt nekdy vice...
16.09.2006 20:32:00 | Camper
Drahá Ančo
Vypadá to, že jsem právě přečetl tvoje dosavad nejlepší dílo. Má dobrou atmosféru a především tajemnej a zajímavej konec. Jediná malá výtka se týká přirovnání k hejkalovi. I když je pravda, že to tím pro mě dostává jisteé kouzlo naivity.
S napětím budu očekávat další povídku.
16.09.2006 19:29:00 | Košťák David
hmm, tak to bylo zajímavé... otevřený konec, víceméně řekl bych. jo, moc se mi to líbilo
16.09.2006 16:05:00 | Jimmy Ručka