No tak prrr... řekni mi, že takový Asimov, King nebo Bradbury či Tolkien psali reálně... tady nejde o reálnost nebo nereálnost... tady jde o životní příběh... všichni vidí reálnost v bídě a utrpení, v tom, že se každý topí ve svých vlastních sračkách... Neříkám, že jsem nějaký spasitel, ale já nabízím i jinou variantu, pozitivní... A ano, z jiného světa, aby se každý zamyslel, že sebevražda kvůli každé kravině je ještě větší kravina...
25.11.2006 16:13:00 | Tömätäri
Máš to krásně napsáno, ale není to reálné!!! A vůbec ne v tomto světě! Když už mě chceš psát o cosmogirl, tak ty uvažuj nad tím, jestli píšeš realisticky!!! :-) Ale jak říkám ... sto lidí, sto názorů!!! Jinak moc krásné!!
24.11.2006 17:16:00 | Majketka Pietraszová
Myslím, že kouzlo tohoto textu je právě v tom jeho optimistickém zakončení. Tady na Literu se to sebevraždama a vraždama a tak celkově umíráním jenom hemží. Je fajn, že někdo z té řady vyčuhuje:-)
22.10.2006 17:03:00 | Gina Rocca
Já myslím,že takových povídek,co se na konci umírá a tak je tu dost.Mě se tohle hodně líbilo.
17.09.2006 19:24:00 | Petík 2
To rozhodně nemusíš. Je příjemný přečíst dobrý konec a zjištění, že aspoň někdo se dostal z nejhoršího. Možná by to ve skutečnosti takle být nemuselo ale nikdo nepožaduje, aby byli povídky nejrealističtější jak můžou. Ty si autor a můžeš si s ní pohrávat jak chceš. Záleží na tobě. Neměl bys jí předělávat, když se ti takhle líbí.
17.09.2006 17:56:00 | Darkspace
no jo no. ale už nechci nechat lidi umírat nebo je nechat se utopit ve svém vlastním neštěstí. ale asi máš pravdu. někdy to předělám, až to na mne zase příjde.
17.09.2006 17:27:00 | Tömätäri
Proti tomu jak je to napsané nemám výtky, píšeš moc krásně o tom jsem se už přesvědčil, ale stejně nemyslím, že by to takhle dobře skončilo...
17.09.2006 17:20:00 | Darkspace