Anotace: Někdy mě to až udivuje, jak je všechno jiné, když o tom přemýšlíme...
Moc pěkné. Vlastně už tu všechno bylo řečeno. Lehká, stručná, kouzelná. Taky nemám ráda rána. Ne vlastně nemám ráda, když musím vstávat za tmy. Ne ani to není pravda. Vlastně jen nenávidím to, když musím vstát, nenávidím ten pocit, že musím, musím a ne chci, ale nadevše miluji ten pocit, když ráno rozhrnu závěsy a do mého pokoje vtrhnou první sluneční paprsky slunce, které předemnou vychází. první paprsky prostě umí udělat svět kouzelný a nejen jeho, udělali kouzelnou i tvou povídku, protože byla těmi prními paprsky prozářená =O)
14.11.2006 10:29:00 | Elvien
Děkuji za tvůj koment, byla bych ráda, kdybys ohodnotila i moje další textíky. Díky, Linushka!
13.11.2006 19:35:00 | Linushka
pěkné, jednoduché a, jak už bylo dříve řečeno, lehoučké, nic z toho, co si zde člověk přečte ho netíží... takové pocity jsem z toho měla:)
13.11.2006 19:27:00 | Linushka
Myslím, že právě stručnost je jedním z kladů této povídečky. Pár slov navíc a už by to pokazilo ten pocit, kdy se člověk ráno probudí a jde se projít a potká toho zmrzlináře... prostě delší vyprávění by těch několik okamžiků protáhlo a tím by zmizelo to kouzlo.
Ale popravdě, ta minulá povídka byla lepší:-)
13.11.2006 14:54:00 | Gina Rocca
Zajimave...hodne kratke, mozna by to stalo za to lehce rozvest. I kdyz kdovi, ta strucnost ma neco do sebe. Kazdopadne, jsi statnej clovek - ja rana nenavidim.
08.11.2006 20:18:00 | Camper
taková lehká povídka....ne každý má rád rána....spíš je jich většina...ehm, no prostě, co k tomu dodat? je to dobré, opravdu dobré :)
07.11.2006 19:03:00 | Eylonwai