Anotace: V první řadě děkuji všem, kteří mi odpověděli na otázku: ,,Jak si představuješ smrt?". To je tak hlavní, co jsem chtěla napsat. Jinak bych byla ráda za komentáře a hodnocení, ptž už jen málo lidí tady napíše svůj názor. I kritiku beru!:o)
Zatím jsem od tebe nečetla mnoho povídek...svou chybu dozajista brzy napravím, ale k této bych chtěla říct, že stejně jako v ostatních jsem po zamyšlení - ať krátkém, nebo delším - našla jisté poselství, jistou myšlenku, názor a možná...tvé názory a pohledy na mnohé věci jsou opravdu zajímavé a s mnohými se stotožňuji. Ikdyž často uvažuji o životě, o tom co vlastně má a nemá smysl...tato povídka mě jako mnohé jiné donutila zamyslet se znovu nad tím, jak žiju a možná něco změnit a za to ti moc děkuju. :o)
PS: na světě je mnoho lidí, včetně mě, kteří se nějakým způsobem přiblížili ke smrti, někteří z nich si to možná neuvědomují. Já svůj boj vyhrála a jsem šťastná, protože ne všichni mají to štěstí. A proto...važte si života a radujte se z maličkostí. :oD
07.07.2007 01:46:00 | Janča:o)
Tak to si nepamatuju! Vždycky jsem říkala, že je tam kus mě, ptž to já píšu. Ale tak nebudem se hádat- nevím no.
17.11.2006 14:14:00 | Barunka=o)
Nj...ale pamatuješ si, jak si před pár měsícema říkala, že to vůbec není o tobě...
17.11.2006 11:56:00 | Broken Angel
Já taky souhlasím s těmi předchozími komentáři-kupodivu jste to všichni odhadli úplně přesně. Ty vsuvky o smrti to paradoxně měly oživit!:o) No jinak snad jo, umím psát líp. Některý povídky jsou vlastně jen takový vypsání z něčeho. A pak mi toho příijde škoda a dopíšu to. Víš jak je ten citát- "Zbytky snů, mohou být materiálem pro druhé" tak tímhle se řídím!:o) Jinak ještě k tomu předchozímu komentáře-jsem ti "Broken Angeli" zapomněla dopsat- Neodosobňuji se od žádné povídky, ptž je píšu já a v každý chci něco zanechat-ať už jakýmkoli způsobem. Takže jo je to můj styl. Je totiž strašně super se do tý povídky vžít a prožít si tak něco, co se mi snad nikdy nestane. Únik z reality´, tak tomu říkám. Jinak všem předchozím i tobě moc děkuju!!Vážně.
17.11.2006 08:56:00 | Barunka=o)
Já taky souhlasím s těmi předchozími komentáři-kupodivu jste to všichni odhadli úplně přesně. Ty vsuvky o smrti to paradoxně měly oživit!:o) No jinak snad jo, umím psát líp. Některý povídky jsou vlastně jen takový vypsání z něčeho. A pak mi toho příijde škoda a dopíšu to. Víš jak je ten citát- "Zbytky snů, mohou být materiálem pro druhé" tak tímhle se řídím!:o) Jinak ještě k tomu předchozímu komentáře-jsem ti "Black Angeli" zapomněla dopsat- Neodosobňuji se od žádné povídky, ptž je píšu já a v každý chci něco zanechat-ať už jakýmkoli způsobem. Takže jo je to můj styl. Je totiž strašně super se do tý povídky vžít a prožít si tak něco, co se mi snad nikdy nestane. Únik z reality´, tak tomu říkám. Jinak všem předchozím i tobě moc děkuju!!Vážně.
17.11.2006 08:55:00 | Barunka=o)
No musim tak trochu souhlasit s tím druhým komentářem...máš tu i hezčí povídky, ale to ty víš!! Moc se mi však líbily ty ,,citáty" zamíchané do děje. Jinak bych k tomu napsala, že je dost pravdivé, že teprve až něco ztratíme nebo o něco málem přijdeme, tak nám dojde, že ačkoli nám to přišlo téměř jako samozřejmost, není to tak a měli bychom si toho vážit...
16.11.2006 20:30:00 | Broken Angel
Vážně krásnej příběh....a hlavně člověku to opravdu dojde,kde udělal všechny ty chyby,co chce změnit...začne si vážit tolika věcí a hlavně života...stalo se mi něco podobného,vím jaké to je,když člověk tam v té tmě někoho potká...
15.11.2006 17:09:00 | Kira.cool
pjeknyyy...ty nazory na smrt jsou proklasany vcelku dost primitivni pribehem s jeste obycejnejsim zakladem,ale vsechny ty odpovedi to proste ozivily,protoze to se jen tak nevidi,a proto to asi kazdeho prilaka...
15.11.2006 16:34:00 | Me and you and all the others