Anotace: Už se mi po vás začíná stýskat... Kdo je na tom podobně, má tady ode mě jeden smutný dáreček k blížícím se Vánocům. Tahle povídka nemá přímou souvislost, ale mohla by mít. Pamatujete na "Tatínkovu holčičku"?
Jo, rozchod. To, zná z nás většinou každý, ale jak
se to vezme. Já se třeba před deseti lety rozešel
se svým červeným medvídkem, který mě doprovázel snad
celé dětství. Teď, když na to myslím, bych si připadal
jako Mr. Bean.
03.04.2007 18:48:00 | jehlaspichlas
Krásné, ale bolestivé. Kolik nocí beze spánku, kolik promáčených plyšáků, kolik nenávisti a kolik ran na duši mi to jen připomnělo... Od nás nikdo neodešel. Jsme všichni. Někdy je to moc fajn. O to víc to pak bolí, když po týdnu přijedu domů a po pěti minutách slyším, jak se hádají. A v noci znova. Z ráno zas...Snad proto, jsem já ta, kdo každou neděli odchází, aby se v pátek zase vrátila...
02.03.2007 09:05:00 | Cristinne
Jsi dobrý mistifikátor tedy alespoň si to myslím. A, že je to dobře popsané na to jsem u Tebe zvyklý. Existuje i problém opačný, měl odejít a nikdy tak neučinil.
Představuji si Tě jako tvrdou slečnu rokerku, lehce zranitelnou, umíš malovat, smát se ožrat se. Žiješ naplno a máš ambice. Máš na druhého velké nároky. Sportuješ. Ráda spíš. Vidíš co druzí nespatří. A to Ti patří.
22.01.2007 15:40:00 | umělec2
takže milenka mého táty se jmenovala Olča a měla mě moc ráda, pamatuju si že se na mě chodila ptát a že jsem jí říkala mami, když jsem byla s ní a s tátou...a moje pravá mamka se k němu ale vrátila, víš...někdy si říkám, proč to dělá, už tím ubližuje i mě...možná dvakrát víc, než si myslí. Znám to, ten pocit když sedíš na posteli, tiskeš tu šedou myš s tou odpornou mašlí růžového zbarvení a poslocuháš...thala jsem si uši a třískala jsem do klávesnice,a bych je neslyšela, utekla jsem ven, ale všude jsme to slyšela...a ráno se to nezměnilo. A odpoledne mi pak napíšou že je vše zase ok...nebude nikdy nebude. Jen bych si někdy chtěla popovídat s Olčou, musela to být hrozná mrcha.
11.01.2007 17:39:00 | Aaliyan
Proč to se mnou nic nedělá, proč to se mnou ani nehne, proč mi to připadá tak přirozené?
Vím že by nemělo. Možná to bude tím že teď sedím u tátova počítače na nucené náštěvě u něj a jeho nové ženy, jak dlouho jsem u něj nebyla? Aha, od minulých Vánoc.
Jak je tvá povídka smutná a bolestná? Možná by pro mě byla, kdybych nezažila(i když trochu jinak) to samé.
Jen s tím rozdílem... často se mi zdají noční můry o tom, že se vrátil.
28.12.2006 15:20:00 | Sirael
Já, která si zakládám na tom, že mě hned tak něco nerozhodí, jsem byla opravdu dojatá. Takže nevím, jestli ti mám za to poděkovat nebo vynadat.:o) Je to krásná povídka, necháváš všechno vyznít... Doufám, že nepíšeš z vlastní zkušenosti.
22.12.2006 21:17:00 | Sokolička
Opravdu dobře zpracovaný příběh...je v něm hodně emocí...a umíš si krásně pohrávat se slovy, protže ten příběh psán s velkou lehkostí..:) jinak pokud se ti tohle stalo..tak to je mi líto...
21.12.2006 18:16:00 | Anijanka
Tak já konečně dostanu příjemnou vánoční náladu, a trvalo mi to sakra dlouho, a ty jsem dáš něco takhle krutě krásnýho a dojemnýho... To je ta veselá nálada hned v tahu!!! Ale asi to za to stálo:)
21.12.2006 18:11:00 | Jimmy Ručka