... jsem šokována :D ... ale souhlasím s tím, cos napsal o tom jednom procentu pode mnou ... jojo :)
09.05.2014 12:47:52 | Aiury
napadlo mě to jako protiklad toho, čím jsme krmeni v TV Nova atd. nakonec jsem napsal takový příběžek co by někdo mohl udělat. někdo si řekne valentýn...každého napadnou něžnosti, láska. jenže ono se dá všechno využít jako zbraň. představ si, že jsi zamilovaná a na valentýna tě pošle dotyčný do háje. najednou valentýn tohle ještě umocní a všecko zhorší. aspoň velkému procentu lidí by to tak přišlo.
09.05.2014 13:48:44 | Morýš
V tomhle je až příliš moc cynismu a ten příběh je až násilně vykonstruovaný a nevěrohodný. Najdou se nepochybně i lidé, kteří mají v sobě jen čiré zlo, ale i to si pak žádá nějaké psychologické prokreslení postav a jejich motivace, aby se vůči nim čtenář mohl aspoń trošku emocionálně vyhranit. Tohle myslím žádného čtenáře k ničemu nepohne.
Dnešní povídka je oproti této velký posun - což je určitě lepší, než kdyby to bylo opačně ;-) V "Sašovi" je sice také přespříliš cynismu, ale tam se dá aspoň vytušit motivace a někdo by to případně mohl považovat za černý humor...
04.03.2014 16:40:42 | Amonasr
jo je to vymyšlené. ale tady to nesmíš brát úplně doslova. PS: nikdy jsi neposlal hovno?
04.03.2014 17:12:47 | Morýš
jo a navíc, já jsem chtěl aby to bylo hnusné a bizardní. prostě jsem napsal co se mi líbí a honí hlavou. je to můj styl. odjakživa ;)
04.03.2014 17:16:33 | Morýš
:-D Neboj, já to doslovně skutečně neberu - vím, že tím nevyjadřuješ vlastní postoj k životu, spíš chceš asi burcovat. A hovno jsem ještě nikomu neposlal, i když byli mnozí, kteří by si to ode mě zasloužili - jak se to dělá...? To víš, co kdyby... ;-))
Jinak nic proti tomu, že sis vybral drsnější styl za svou parketu - psát umíš a dnešní povídka se Ti povedla i tím obsahem, možná proto, že čtenář z ní i přes tu drsnost jasně cítí, na čí jsi straně... Ona ta linie je strašně tenká a tím stylem asi vždycky budeš někoho šokovat - dle mého by ale měl i ten šok být autorem aspoň podprahově správně nasměrovaný. Právě jako v té dnešní povídce ;-) Ale ber to celé jen jako můj názor, jiní můžou mít jiný pohled a je jen na Tobě, zda a co si z toho pro sebe vezmeš. Rozhodně ale piš to, co chceš Ty - čtenářskému vkusu se tak jako tak nepodbízej, ani tomu mému... ;-))
04.03.2014 17:55:36 | Amonasr
takového komentáře si vážím. přečti si, co přidám zítra. Název je Důstojník. Anotace: je dobré vědět, co se dělo.
ty nevíš jak se posílá "balíček"? vem si mikrotenový sáček a jdi před barák. pejsků je všude dost :D
04.03.2014 19:53:13 | Morýš