Anotace: Šílený...Představtě si ICQ jako svět sám o sobě. Vesmír, kde místo hvězd zářej zelený kytky....
to je hezký, jak ti před pěti lety psaly samý ženský... tak já to porušim. Literaturu nehodnotim. Jde mi čistě o to, že v některejch částech se s tím identifukuju. To se mi na tom líbí.
Asi proto, že moc neřídim, se mi nelíbil ten konec. Ten prostě ne. Že to napálí do stromu a nedozví se, co odpověla. Já bych to napsal tak, že se jede projet a pak se vrátí. Prostě žádná smrt nakonec. Ale beru to jako subjektivní názor.
Líbí se mi jak píšeš, ale opravdu tvůj talent nedokážu posoudit, nevím, co by si měl zlepšit. Stylově to vypadá tak, že se mi asi líběj dívčí romány. :-)))
09.05.2012 11:08:06 | ewon
Děkuju za komentáře. Teď už bych ten konec s tím autem taky napsal jinak, míň klišovitě. Ale tenkrát jsem měl období (jako hodně náctiletejch emocionálně nevyrovnanejch lidí), kdy většinou v mých textech musel někdo umřít. Tady to bylo podmíněný tím, že ta povídka vznikla vyloženě z myšlenky, že někdo umře a ti ostatní ze seznamu jeho kontaktů v icq se o tom dost možná ani nedozvědí, prostě ta kytka už nikdy nezezelená. Chápu, proč se to holkám před pěti lety líbilo :D
11.05.2012 10:39:33 | Raphael
jako v pohodě, piš jak chceš. Mě se to jen tak nelíbilo. Já tolik nepíšu- ale to co si tak vybavuju, tak v tom mi taky někdo umřel a psal jsem to teď.
Jedna věc je ta čistá linie děje a druhá ten styl- a moc to nerozlišuju...
- a kdo ty věci čte- no to je taky otázka :-))
11.05.2012 11:23:01 | ewon
nemůžu číst tvoje povídky unášejí mě od reality,nutí mě snít,vracet se do vzpomínek,do snů co navždy zůstanou jenom snem.Jo hochu,máš nadání..
26.11.2007 18:25:00 | TemsteaG
Villonka: Dík za chválu;) Život je takovej jak ho vnímáš...Teďka možná někoho zklamu, ale tahle povídka je dost vzdálená realitě...Jenom jsem si to tak představil. Ta příští asi nebude veselá, už dlouho mám totiž v hlavě jeden nápad. Ale ty tvoje nejsou taky zrovna nejveselejší ;) O štěstí se holt píše špatně, ale můžu to zkusit :D
16.02.2007 20:22:00 | Raphael
Tak zase ahoj Raphaeli, zase jsi mě donutiĺ dočíst tvou povídku až do konce... Píšeš hrozně moc hezky a procítěně, tak bych to taky jednou chtěla umět... Psaní ti fakt jde, škoda jen, jestli je to ve tvým životě tak, jak píšeš. Protože třeba jen díky tomu jsou tvoje díla takový jaký jsou. Snad příště narazim na něco veselejšího :-)
16.02.2007 13:01:00 | Villonka
allenie_eve: Já s tebou taky rád pokecám, stačí se nějak domluvit...třeba napiš ICQ :D
11.02.2007 15:23:00 | Raphael
tak todle je jako fakt pekny....presne chapu co myslis.... chtela bych si s tebou nekdy jen tak popovidat...
11.02.2007 12:17:00 | allenie_eve
ajamaja2: Díky moc. Není to tam řečený, protože on už se to taky nedozví...a vlastně to ani není důležitý a jak řikáš, můžeš si to domyslet podle sebe ;)
10.02.2007 12:54:00 | Raphael
Taky znám ten pocit kdy jsem čekala až napíše. Je to fakt povedený,ten konec je fakt dost dobrej. Miluju když si můžu domýšlet co mu asi napsala,zároveň mě štve,že to nevím,ale vim,že kdyby to tam bylo napsaný,tak to ztratí právě ten úžasnej konec.Proste super povídka.100%.
10.02.2007 12:37:00 | ajamaja2