Anotace: Název asi mluví vše. Mosty znají mnoho příběhů. Tak podobných a přesto úplně jiných
Ano, je to už ohrané téma, ale jak jsi napsal, i když je spousta stejných příběhů, každý je trochu odlišný a i ten Tvůj je jiný. V tom je ta krása Tvého psaní. Originálně a skvěle :) smekám klobouk, nakreslený panovi Snovi a odlétám s ním do jiné říše :)
04.03.2008 09:43:00 | Addanet
dobře napsaný, věrohodný, realistický, co říct víc :))) zapůsobilo to na mě, kdysi jsem se cítila podobně :) a tak to zřejmě má i působit, připomenout každému, že se v podobné situaci už ocitnul...
07.05.2007 23:10:00 | Emis
Příběh ani nemá být originálním...je to tam i řečeno, že takovýchle příběhu je spousta a přesto každý jiný...jiný z pohledu toho potencionálního sebevraha...Mě to napadlo díky jedný kamarádce.Jsem si představil, že jí volám.A pak mě napadlo, co kdyby takhle volal sebevrah na mostě...a co kdyby volal i při skoku...a až po smrti mu to jeho milá zvedla..
09.03.2007 19:16:00 | Raphael
Příběh je tuctovka v této sekci, ono je hodně těžké vymyslet sebevraždu tak, aby z toho nevyšel kýč. Ovšem na druhou stranu... před kýčovitostí tě aspoň částečně zachránil způsob, jakým jsi děj roztrhal do současné reality a jakýchsi flashbacků, z nichž čtenář může jen hádat, protože pířmo není řečeno vše.
Vím zcela jistě, že bych postupovala stejně (jak s psaním, ne se skokem z mostu=)).
09.03.2007 08:26:00 | Gina Rocca
Mooocinky moc pekny..fakt..pis dal..tesim se na tvoje povidky..
08.03.2007 21:49:00 | slunce za mrakem
Tak s tímhle bych se ještě před pár týdny plně ztotožňovala, naštěstí jsem poznala lidi, co jsou na tom ještě hůř, a tak jsem stále here. Fakt skvěle vystihnutý - psal jsi skoro to co já a přitom úplně něco jinýho - prostě umíš no =o)
08.03.2007 19:29:00 | Villonka