Karolína (37) si našla o dva roky staršího přítele. I přes věkový rozdíl jim to spolu fungovalo

Karolína (37) si našla o dva roky staršího přítele. I přes věkový rozdíl jim to spolu fungovalo

Anotace: Příběh ze života

 

Paní Karolína, žena-knihovnice ve věku 37 let, vždy žila životem plným konvencí. Vždy si myslela, že její osud je zpečetěn v předem daných kolejích. Život však pro ni měl připravené jiné plány, které ji zavedly na cestu plnou neočekávaných překvapení a tajemství.

Jednoho deštivého večera, kdy se ulicemi linula mlha, se Karolína seznámila s Tomášem, mužem o dva roky starším, než byla ona sama. Setkali se náhodou v malé kavárně, skryté v uličkách prastarého města Brna. Bylo to místo, kde se čas zastavil a kde se scházeli lidé, kteří měli něco na srdci.

Tomáš byl charismatický muž s tajemným pohledem, který Karolínu okamžitě zaujal. Jeho oči jí připomínaly hlubokou tůni, do které se chtěla ponořit a objevit, co se skrývá pod hladinou.

 

Přestože ji zpočátku děsila myšlenka na vztah s někým starším, jeho klidná síla a moudrost jí poskytovaly pocit bezpečí, který dosud nepoznala.

Karolína a Tomáš se brzy stali nerozlučnou dvojicí. Procházky nočním městem, dlouhé rozhovory při svíčkách a společné snídaně v malých bistrech - to vše se stalo jejich každodenní realitou. Jejich láska byla jako tajemství, které sdíleli jen oni dva, a přesto se stala terčem posměšků a nepochopení ze strany jejich okolí.

„Co na něm vidíš? Vždyť je starší a úplně jiný, než bys měla chtít!“ slýchala Karolína od svých známých. Ale ona věděla své. Věděla, že ve vztahu nejde o věk ani o to, co si myslí ostatní. Šlo o to, co cítí ona a Tomáš. A cítili, že patří k sobě.

Jednoho dne se však začaly dít podivné věci. Karolína si všimla, že někdo sleduje každý jejich krok. Byla to jen paranoia, nebo skutečnost?

 
Jak to dopadlo? více na:
https://medium.seznam.cz/clanek/petr-kolman-karolina-37-si-nasla-o-dva-roky-starsiho-pritele-i-pres-vekovy-rozdil-jim-to-spolu-fungovalo-64502
Autor Medved23, 25.05.2024
Přečteno 69x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tož nevim, není tohle nějakej překlep?:-)
O dva roky starší přítel a už je dvojice nepochopená okolím??? Snad ne:-):-):-) Bo já jsem na starší a nerada bych se kvůli tomu procházela kanálama:-):-):-)

25.05.2024 21:09:27 | cappuccinogirl

to tak má být...sranda :D

25.05.2024 21:31:19 | Medved23

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí